- 35 000 – 43 000 Kč
- Plný úvazek
Hledáme Content Creatora – ideální i pro studenty (Napajedla)
Nejde nám o dokonalé portfolio, ale o spolehlivost, pečlivost a zodpovědný přístup.
Co u nás budeš dělat
· točit a fotit naše produkty – povlečení, závěsy, látky, dekorace atd…
· upravovat fotky a videa do finální podoby
· vymýšlet, jak naše produkty zaujmou na sociálních sítích
· psát články na web (inspirace, novinky, příběhy značky)
· spravovat administraci e-shopu – nahrávat nové produkty, texty, obrázky
Koho hledáme
· člověka, který má cit pro vizuál, text i detail
· spolehlivého, pracovitého a samostatného člověka
· kreativní mysl, která zvládne dotáhnout nápad od myšlenky po hotový výstup
· zkušenosti nejsou nutné – stačí chuť učit se a zodpovědný přístup
Co nabízíme
· přátelský a mladý kolektiv, kde se dá růst
· prostor pro vlastní kreativitu a rozvoj
· férové jednání, podpora týmu a firemní benefity
Pošli nám krátké info o sobě nebo ukázku své tvorby na: e-mail přes odpovědní formulář
BYTOVÝ TEXTIL Škodák a.s.
Kvítkovická 1528
763 61 Napajedla
IČO: 06021255
Datová schránka: miqhbh4
Další informace:
GPS: 49.190206556209,17.528275177786,
S-JTSK: -531491.85 -1168099.45,
RUIAN: 4085531
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.