- 28 650 – 41 520 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
XTB je mezinárodní brokerská společnost, která dynamicky roste a rozšiřuje svou působnost v Evropě i po celém světě. Do české pobočky hledáme SEO Content & Marketing Specialistu, který bude mít na starosti řízení marketingových aktivit ve spolupráci s lokálními i globálními manažery
Tvou hlavní náplní práce bude správa lokálního SEO – psaní a překlady unikátních článků, jejich distribuce pro zlepšení pozice společnosti v SEO žebříčcích, budování zpětných odkazů a další marketingové aktivity.
Hledáme týmového hráče, který je kreativní, zodpovědný a proaktivní – někoho, kdo je vždy ochoten posouvat naši značku vpřed. Očekáváme také vynikající psací dovednosti.
Zkušenosti s finančními trhy, investicemi nebo obchodováním jsou výhodou, stejně jako silné komunikační dovednosti, pro-obchodní myšlení, práce s daty a zkušenosti s B2C marketingem.
Nástup je možný od 1. května 2025, případně dle domluvy.
Jestli máš zájem stát se součástí týmu XTB, neváhej a zašli nám svůj životopis (v anglickém jazyce) spolu s průvodním dopisem, kde nám o sobě něco prozradíš.
Pokud budeš vybrán, co nejdříve se telefonicky ozveme a domluvíme se společně na vhodném termínu osobního pohovoru. Vyrozumění o nezařazení do výběrového řízení neposíláme. Zasláním osobních údajů a informací do společnosti XTB dáváš souhlas ke zpracování osobních dat a jejich uchování v personální databázi společnosti XTB za účelem získání zaměstnání pro Tvoji osobu. Tvé osobní údaje budou uchovávány po dobu výběrového řízení a po té dojde k jejich úplné likvidaci.
Poskytnuté osobní údaje bude správce (XTB S.A., organizační složka) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení. Právním základem pro toto zpracování je nezbytnost pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost subjektu údajů. Údaje nebudou poskytnuty třetí osobě a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Subjekt údajů má v čl. 15 – čl. 21 obecného nařízení garantovaná svá práva, která může uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.