- 50 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost COMGUARD a.s. se od roku 2006 v roli Value Added Distributora (B2B) specializuje na oblast IT bezpečnosti, produktů a služeb, a s tím související podporu partnerského prodeje. Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici
Pokud Vás inzerát zaujal a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte a zašlete nám Váš životopis a motivační dopis.
Obchodní oddělení – přímá podpora:
- Příprava nabídek, objednávek, obchodních smluv a dalších podkladů
- Příprava dodacích listů a podkladů pro fakturaci
- Znalost produktových informací
- Komunikace s obchodními partnery a výrobci
- Spolupráce při organizaci konferencí a workshopů
- Pomoc při vyhledávání nových příležitostí
- Marketing - spolupráce:
- Pomoc s PR
- Tvorba a překlad produktových materiálů
- Spolupráce s ostatními odděleními při přípravě projektů
- Práce s interními informačními systémy (vč. CRM)
Požadujeme:
- Vzdělání minimálně SŠ s maturitou nebo absolvent VŠ
- Vhodné i pro čerstvé absolventy nebo po MD = zaškolíme!
- Základní znalosti v oboru IT (znalost IT bezpečnosti je výhodou)
- Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- Iniciativní přístup, ochota učit se a navrhovat nové řešení a postupy
- Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost a samostatnost!
- Vysoké pracovní nasazení
- Uživatelskou znalost PC: MS Office (Excel, Word) a Internet
- Znalost AJ slovem i písmem na komunikativní úrovni, další jazyky jsou výhodou
- Výborná znalost gramatiky ČJ
- Bezúhonnost a dobrý zdravotní stav
- Práci ve stabilním kolektivu – jsme více než 15 let na trhu B2B IT bezpečnosti!
- Příležitost stát se klíčovým členem v našem týmu = získat přehled o celém obchodním procesu
- Profesionální a kariérový růst = zvýšit svoji odbornou znalost v oblasti bezpečnosti IT
- Bonusové ohodnocení a pružnou pracovní dobu
- Možnost osobního růstu a vzdělávání, bezplatné kurzy angličtiny atp.
- Zaměstnanecké výhody – podle délky zaměstnání (Home Office, stravenky, kulturní fond, firemní výjezdní zasedání atd.)
- Prostor pro iniciativní a tvořivou práci
Spolupráci s:
- předními světovými výrobci (např. Trellix, SOPHOS, Rapid7)
- nejúspěšnějšími systémovými integrátory a obchodními partnery v ČR a na Slovensku
- Přístup ke všem možným oborům lidské činnosti – bezpečnostní složky, média, finance, utility, výroba…
Benefity:
- Dovolená navíc
- Homeoffice
- Hradíme vstupní lékařskou nabídku
- Jazykové kurzy
- Mobilní telefon
- Notebook
- Občerstvení na pracovišti
- Odborné vzdělávání
- Pitný režim
- Podpora vašich zajímavých nápadů
- Podporu osobního rozvoje a postupu
- Přátelský kolektiv
- Pružná pracovní doba
- Sick days
- Společenské akce
- Spolupráce na ambiciózních projektech
- Stravenky hrazené zaměstnavatelem
- Technické a obchodní školení
- Výkonostní odměny
- Zázemí stabilní společnosti

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.