Referent/referentka odboru dopravy, oddělení přestupkového ř

Žižkov, Praha
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro

O nás

Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.

Popis

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
 
Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemnicí Úřadu městské části vyhlašuje dne 4. 1. 2024 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
referent/referentka odboru dopravy, oddělení přestupkového řízení

s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 10, (tarifní plat v rozmezí od 23 390,--Kč až 34 370,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být poskytnut v rozmezí od 4 000,--Kč do 17 000,--Kč. Nástup dohodou.
 
Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
-          fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku 

-          občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)

-          způsobilost k právním úkonům

-          bezúhonnost

Další požadavky

požadované vzdělání:

požadavky na oprávněnou úřední osobu dle ustanovení § 111 a § 112 zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich:

1) vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu právo a právní věda, právo nebo bezpečnostně právní studia na vysoké škole v České republice

nebo

2) jiné vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání (do 1,5 roku je třeba splnit odbornou způsobilost zkouškou složenou u Ministerstva vnitra nebo se musí jednat o osobu, která po 31. 12. 2023 nejméně 5 let projednávala přestupky a rozhodovala o nich)

nebo

3) středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 341/2017 (do 1,5 roku je třeba splnit odbornou způsobilost zkouškou složenou u Ministerstva vnitra nebo se musí jednat o osobu, která po 31. 12. 2023 nejméně 5 let projednávala přestupky a rozhodovala o nich),

požadovaná praxe:
praxe ve správním řízení vítána, není podmínkou

požadované znalosti:
znalost zákona č. 361/2000 Sb., o silničním provozu, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich vítána,

další dovednosti, schopnosti:
znalost práce na PC (MS Office, Internet, Databáze), dobré komunikační schopnosti, psychická odolnost.

Hlavní náplň práce
řešení přestupků v zónách placeného stání, od 1. 7. 2024 - ostatní přestupky v dopravě

Nabízíme:
zaučení, pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál,, Ticket Benefits (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, zvýhodněné partnerské SIM.

Pracovní místo je vhodné pro osobu se změněnou pracovní schopností.

Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:

1) Elektronická podoba

a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde:  Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).

Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).

b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.

2) Listinná podoba

Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:

-           jméno, příjmení a titul uchazeče,

-           datum a místo narození,

-           státní příslušnost,

-           místo trvalého pobytu,

-          číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde- li o cizího státního občana,

-           datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je třeba doložit:

-           životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

 -          výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

 -          ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – referent odboru dopravy, oddělení přestupkového řízení“

 
Nabídky zasílejte nejpozději do 24. 1. 2024. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

Informace: Bc. Lenka Jelínková, referent oddělení personální práce a mezd

Telefon zobrazit tel. číslo


Mgr. Bc. Martina Trochová

tajemnice ÚMČ Praha 3

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Benefity

  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na mobilní tarif

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

DKNV stavební, s.r.o. | DKNV stavební, s.r.o. | Libuš, Praha Libuš, Praha
  • 26 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 33 280 – 48 470 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Košíře, Praha Košíře, Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Praha Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
LEROS, s.r.o. | LEROS, s.r.o. | Zbraslav, Praha Zbraslav, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Solutum group s.r.o. | Solutum group s.r.o. | Praha Praha
  • 40 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. října
Město Roudnice nad Labem | Město Roudnice nad Labem | Roudnice nad Labem Roudnice nad Labem
  • 22 980 – 33 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. října
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | Havířov Havířov
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. února
AGENTURA N.59 s.r.o. | AGENTURA N.59 s.r.o. | Plzeň Plzeň
  • 26 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. února
Metal Arsenal s.r.o. | Metal Arsenal s.r.o. | Lysá nad Labem Lysá nad Labem
  • 28 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. února
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Pardubice Pardubice
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 25. ledna
Sahm s.r.o. | Sahm s.r.o. | Praha Praha
  • 40 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. února
Sahm s.r.o. | Sahm s.r.o. | Zálší, Ústí nad Orlicí Zálší, Ústí nad Orlicí
  • 23 000 – 26 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 1. února
Lučební závody a.s. Kolín | Lučební závody a.s. Kolín | Kolín Kolín
  • 35 000 – 37 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. února
D.S.M. Praha s.r.o. | D.S.M. Praha s.r.o. | Benešov Benešov
  • 27 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 1. února
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | Praha Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. února

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Engel & Völkers, InfoTel, spol. s r.o., ADSESA Staff CONSULTING s.r.o., GlobalPromo s.r.o., Global Truck s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., JOBSTART s.r.o., DKNV stavební, s.r.o., Lagardere Travel Retail, a.s., Louda Auto a.s., Partners Financial Services, a.s., AAA poptávka, s.r.o., Business Aggregator, s.r.o., HÖDLMAYR Logistics Czech Republic a.s., AicansoCall SE, Státní veterinární správa, Fakultní nemocnice Královské Vinohrady, ABS Bonifer Czech s.r.o., Broker Investment, s.r.o., O.K. Trans Praha spol. s r.o., ROTHLEHNER pracovní plošiny s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Staročeská pekárna s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., H+S BUSSI s.r.o., Sirowa Czech s.r.o., HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, HOFMANN WIZARD s.r.o., ALMIO,s.r.o., XXXLutz, Grafton Recruitment s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Etimos Human s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, CellCo, s.r.o., Alerta s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Hotel Prokop Square, Česká pošta, s.p., JCOS s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Krajské ředitelství policie Středočeského kraje, PETR VOJTA s.r.o., GERBRICH s.r.o., GLOBAL ASSISTANCE a.s., Daniel Svoboda-Auto Svoboda s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., Povodí Vltavy, státní podnik, Ubbe s. r. o., Asociace školních sportovních klubů České republiky, z.s., Pánek DOSP s.r.o., Městská část Praha 3, PetCenter CZ s.r.o., O2 Czech Republic a.s., LEROS, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Solutum group s.r.o., Evolution CZ s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Rex Concepts PLK Czech s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Dělník / Dělnice, Koordinátor / Koordinátorka, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Manažer / manažerka logistiky, Obsluha strojů, Operátor / operátorka expedice, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Speditér / Speditérka, Technik / technička dopravy, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Odborný asistent / asistentka, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Specialista / specialistka IT, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Dekoratér / Dekoratérka, Obsluha vysokozdvižných vozíků, Tajemník / Tajemnice, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Pizzař / Pizzařka, Přípravář / Přípravářka v gastronomii, Šéfkuchař / Šéfkuchařka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Smíchov, Praha, Michle, Praha, Slivenec, Praha, Horní Počernice, Praha, Nové Město, Praha, Libuš, Praha, Hloubětín, Praha, Stodůlky, Praha, Vinohrady, Praha, Vokovice, Praha, Strašnice, Praha, Kunratice, Praha, Ruzyně, Praha, Žižkov, Praha, Malešice, Praha, Celá ČR, Dolní Měcholupy, Praha, Vysočany, Praha, Dolní Chabry, Praha, Háje, Praha, Košíře, Praha, Zbraslav, Praha, Radlice, Praha, Kamýk, Praha, Libeň, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

auto bezpečnost
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT