- 28 700 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledáme kolegy do našeho business týmu společnosti Mirnock s.r.o., která je jednou z nejsilnějších společností na trhu, a i přes nedávnou krizi stále expanduje.
Jsme mladý přátelský kolektiv a dbáme na individuální přístup ke každému z našeho týmu. Hledáme pozitivně laděné kolegy či kolegyně s ambicemi a touhou po kariérním růstu v naší společnosti. Pokud jste dostatečně odhodlaný/á pracovat a je pro Vás v této chvíli důležité stabilní zázemí a prosperita.
• Obratnost s PC a nenáročná administrativní činnost
• Občasné osobní schůzky s partnery z vytvořené sítě kontaktů
• Administrativa v rámci systému CRM.
• Jednání s klienty. (Telefonicky, e-mailem, osobně)
• Účast na firemních školeních a poradách.
• Support klientských požadavků.
• Analýza finančního trhu a konzultace s manažerem.
• Člověk, co má rád výzvy a nebojí se jim čelit
• Reprezentativní a profesionální vystupování
• Člověk se správně nastavenými hodnotami
• Ukončeno minimálně středoškolské vzdělání (výuční list/maturita)
• Čistý trestní rejtřík
• Finanční ohodnocení skládající se ze 2 složek: fixní plat (od 30 000 Kč) + provize
(možný i dvojnásobek fixu)
• Práce pouze během pracovních dnů (bez víkendů a svátků)
• Stabilní zázemí mezinárodní společnosti s možností kariérně se posouvat (na pozici
manažera se svým vlastním týmem)
• Moderní společné prostory sdíleného workspace s chill zónou
• Podrobné vstupní zaškolení.
• Pracovní telefon.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?