- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro mezinárodní výrobní společnosti v Rožnově p. Radhoštěm hledáme Vedoucího účetního oddělení (Accounts Payable).
- Koordinace a kontrola všech aktivit a systémů spojených s řízením Accounts Payable
- Řízení 2 přímých podřízených a celkem přibližně 20 zaměstnanců
- Dohlížení na každodenní aktivity týmu Accounts Payable a poskytování pokynů jejich členům
- Účtování platebních transakcí včetně záloh, časového rozlišení a leasingu
- Aktualizace a interpretace finančních reportingů, požadavků, pravidel a regulací
- Zajištěná přesného zpracování, analýz a vykazování účetních údajů a výnosů
- Návrh postupů a procesů v oblasti Accounts Payable za účelem zvýšení efektivity
- Zajištění archivace obdržených faktur a dalších příslušných účetních dokladů v souladu s českými účetními standardy, US GAAP a interními zásadami a postupy
- Spolupráce s interními a externími auditory, poskytnutí záznamů o aktivech, pasivech a dalších finančních transakcích
- Účast při interních a SOX auditech, interpretace výsledků a návrh akčního plánu
- Výběr, rozvoj, řízení a hodnocení podřízených
- SŠ/VŠ v ekonomické oblasti – obor finance/účetnictví
- Znalosti a zkušenosti v oblasti podvojného účetnictví min. 5 let
- Zkušenost s řízením středně velkého týmu (15+)
- Znalost českých účetních standardů a US GAAP
- Angličtina na úrovni B2 (zahraniční nadřízený, aktivní využití)
- Schopnost delegovat, multitaskingu, řídit a motivovat druhé
5 týdnů dovolené, 2 sick days
- Příspěvky na volnočasové aktivity, na penzijní připojištění, stravování, dopravu
- Pružná pracovní doba, možnost home-office (1x týdně)
- 13. a 14. plat
- Zvýhodněné telekomunikační služby
- Finanční podpora při relokaci
- A další benefity
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?