- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro mezinárodní výrobní společnosti v Rožnově p. Radhoštěm hledáme Vedoucího účetního oddělení (Accounts Payable).
- Koordinace a kontrola všech aktivit a systémů spojených s řízením Accounts Payable
- Řízení 2 přímých podřízených a celkem přibližně 20 zaměstnanců
- Dohlížení na každodenní aktivity týmu Accounts Payable a poskytování pokynů jejich členům
- Účtování platebních transakcí včetně záloh, časového rozlišení a leasingu
- Aktualizace a interpretace finančních reportingů, požadavků, pravidel a regulací
- Zajištěná přesného zpracování, analýz a vykazování účetních údajů a výnosů
- Návrh postupů a procesů v oblasti Accounts Payable za účelem zvýšení efektivity
- Zajištění archivace obdržených faktur a dalších příslušných účetních dokladů v souladu s českými účetními standardy, US GAAP a interními zásadami a postupy
- Spolupráce s interními a externími auditory, poskytnutí záznamů o aktivech, pasivech a dalších finančních transakcích
- Účast při interních a SOX auditech, interpretace výsledků a návrh akčního plánu
- Výběr, rozvoj, řízení a hodnocení podřízených
- SŠ/VŠ v ekonomické oblasti – obor finance/účetnictví
- Znalosti a zkušenosti v oblasti podvojného účetnictví min. 5 let
- Zkušenost s řízením středně velkého týmu (15+)
- Znalost českých účetních standardů a US GAAP
- Angličtina na úrovni B2 (zahraniční nadřízený, aktivní využití)
- Schopnost delegovat, multitaskingu, řídit a motivovat druhé
5 týdnů dovolené, 2 sick days
- Příspěvky na volnočasové aktivity, na penzijní připojištění, stravování, dopravu
- Pružná pracovní doba, možnost home-office (1x týdně)
- 13. a 14. plat
- Zvýhodněné telekomunikační služby
- Finanční podpora při relokaci
- A další benefity
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.