- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro mezinárodní výrobní společnosti v Rožnově p. Radhoštěm hledáme Vedoucího účetního oddělení (Accounts Payable).
- Koordinace a kontrola všech aktivit a systémů spojených s řízením Accounts Payable
- Řízení 2 přímých podřízených a celkem přibližně 20 zaměstnanců
- Dohlížení na každodenní aktivity týmu Accounts Payable a poskytování pokynů jejich členům
- Účtování platebních transakcí včetně záloh, časového rozlišení a leasingu
- Aktualizace a interpretace finančních reportingů, požadavků, pravidel a regulací
- Zajištěná přesného zpracování, analýz a vykazování účetních údajů a výnosů
- Návrh postupů a procesů v oblasti Accounts Payable za účelem zvýšení efektivity
- Zajištění archivace obdržených faktur a dalších příslušných účetních dokladů v souladu s českými účetními standardy, US GAAP a interními zásadami a postupy
- Spolupráce s interními a externími auditory, poskytnutí záznamů o aktivech, pasivech a dalších finančních transakcích
- Účast při interních a SOX auditech, interpretace výsledků a návrh akčního plánu
- Výběr, rozvoj, řízení a hodnocení podřízených
- SŠ/VŠ v ekonomické oblasti – obor finance/účetnictví
- Znalosti a zkušenosti v oblasti podvojného účetnictví min. 5 let
- Zkušenost s řízením středně velkého týmu (15+)
- Znalost českých účetních standardů a US GAAP
- Angličtina na úrovni B2 (zahraniční nadřízený, aktivní využití)
- Schopnost delegovat, multitaskingu, řídit a motivovat druhé
5 týdnů dovolené, 2 sick days
- Příspěvky na volnočasové aktivity, na penzijní připojištění, stravování, dopravu
- Pružná pracovní doba, možnost home-office (1x týdně)
- 13. a 14. plat
- Zvýhodněné telekomunikační služby
- Finanční podpora při relokaci
- A další benefity

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.