- 34 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Info o zaměstnavateli
česká společnost sídlící v Plzni, která podniká v oboru technologické výstavby v oblastech zabezpečovací techniky pro kolejové dráhy, telekomunikací a přenosu dat
Hledám zkušeného profesionála, který by se dokázal v novém prostředí rychle zorientovat a zapracovat.
Součástí práce bude rámcově zejm. odpovědnost
za vedení pokladny - hotovost, valuty, pravidelné inventury,
veškerý kontakt s bankovními institucemi, sledování stavu účtů, zaúčtování výpisů, pořizování dat,
agenda leasingu a nájemních smluv - jejich evidence, splátky, platby,
vše k DPH - měsíční zpracování, odsouhlasení a kontrola jednotlivých údajů sestav
agenda pohledávek a závazků - mj. sledování a úhrada pravidelných splátek, vymáhání pohledávek
agenda DHIM - evidence, dokumentace, karty a přejímací protokoly, kontroly účtů HIM a DHIM, inventarizace, výkaznictví, odpisy - sledování, zaúčtování, zápisy do karet
kontrolní činnost - přezkušování účetních dokladů, kontrola účtů, příprava na uzávěrku, archivace aj.
Součástí práce je vedení menšího týmu účetních (2 kolegyně), spolupráce s personálním útvarem a ostatními kolegy napříč firmou, tvorba příslušných reportů a statistik. Přímá podřízenost generálnímu řediteli.
Práce v účetním SW POHODA
Nástup do PP dohodou, jedná se náhradu stávajícího zaměstnance, který bude cca v 3/2025 (možná o něco dříve) odcházet do důchodu. Je proto nezbytně nutný souběh obou na pracovišti z důvodu předání/převzetí agendy.
Nástupní mzda - dohodou (mzdové rozpětí orientační), pravidelné měsíční odměny, 13. a 14 mzda
Z kapacitních důvodů oslovím pouze uchazeče, jejichž profesní profil bude co nejlépe korespondovat s představou mého klienta. Za pochopení děkuji.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?