- Plný úvazek
O nás
Hledáme novou posilu do týmu zákaznického servisu pro našeho významného klienta – stabilní společnost, která se zaměřuje na poskytování finančních služeb a péči o své zákazníky.
Těšíš se na práci v přátelském kolektivu, kde si všichni tykají, a na možnost získat atraktivní odměny? Pak hledáme právě Tebe!
🎯 Co tě čeká?
- Telefonický kontakt se stávajícími zákazníky naší společnosti nebo se zákazníky, kteří si od nás kontakt sami vyžádali.
- Kombinace příchozích hovorů (infolinky), webových žádostí ze strany zákazníka, nedokončených webových žádostí a vyřizování zákaznických požadavků a odchozích hovorů na aktivní zákazníky.
- Kontaktování stávajících zákazníků s novou marketingovou informací.
- Participace na nových projektech ve spolupráci s obchodem a marketingovým oddělením.
🔑 Co potřebuješ?
- Maturitu.
- 2 roky zkušeností na podobné pozici v call centru.
- Zkušenost s prodejem v rámci call centra.
- Skvělé komunikační dovednosti a obchodní duch.
- Základní znalost práce na PC.
- Český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího.
- Chuť učit se a zapadnout do týmu.
- Certifikát o zkoušce na spotřebitelský úvěr je výhodou, ale ne podmínkou.
💰 Co ti nabídneme?
- Fixní mzdu od 27 000 Kč (po 4–6 měsících 30 000 Kč) + odměny 7 000–10 000 Kč měsíčně.
- Home office až 2 dny týdně (po zaškolení), dle dohody i více.
- Kratší pracovní dobu (37,5 hod. týdně), dvousměnný provoz (8–16 hod., 12–20 hod.).
- 30 dní dovolené + 2 dny na dobrovolnictví.
- Stravenky (až 2 300 Kč/měsíc) a příspěvek do Cafeterie (1 250 Kč/měsíc).
- Přátelský kolektiv a tykání s kolegy.
- Služební notebook a vstřícné zaškolení.
- Kávu a čaj zdarma na pracovišti.
Pokud tě nabídka zaujala, budeme se těšit na tvůj životopis!
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti



