- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Jako specialisté na lidské zdroje, podnikání a mzdové účetnictví, LEAD HR spojuje spolehlivé pracovníky s odpovědnými firmami. Naším posláním je vytvoření férových podmínek pro obě strany. Pro našeho klienta ve Studénce právě teď hledáme kandidáta na pozici Hlavní účetní.
Vaší náplní práce bude řízení zpracování mzdového účetnictví, zpracování metodiky účetních předpisů, zpracování daňové agendy spojené s mzdami a příprava podkladů pro finanční a daňový audit společnosti. Zpracování daňového přiznání k DPH, souhrnné hlášení a kontrolní hlášení
Požadujeme vzdělání ekonomického nebo účetního směru, praxi 2 až 3 roky na obdobné pozici ve výrobní spoelčnosti podmínkou, znalost zákona o mzdách, daní z příjmů a DPH. Zkušenost s prací na účetním softwaru a v MS Office, hlavně Excelu.
Nabízíme odpovídající mzdu dle Vašich zkušeností a výkonnosti, penzijní připojištění do výše 3 %, odměny na dovolenou a na Vánoce, práci ve stabilním a přátelském kolektivu, vzdělávací kurzy, školení, 5 týdnů dovolené, závodní stravování + stravenky, benefit formou masáží v hodnotě 3 000 Kč ročně, příspěvek na dětské pobyty 2 000 Kč ročně a podporu zaměstnanců věnující se ve volném čase práci s dětmi a mládeží.
Kromě atraktivní mzdy můžete získat také penzijní připojištění, odměny na dovolenou, příspěvek na dopravu, odměnu za docházku, další vzdělávání a další.
Nástup je možný ihned.
Pokud Vás tato pracovní příležitost zaujala, tak nás neváhejte kontaktovat. Pošlete mi svůj životopis pro nezávazný pohovor.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?