- 21 000 – 24 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro seniory
Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
100% REWORK!
Česká společnost působící v oblasti kontrolních služeb pro automobilový průmysl se 6 pobočkami po celé České republice. Zabýváme se kontrolou, tříděním, měřením a drobnými opravami dílů.
Na naši pobočku v Brně - Tuřanech (z centra Brna se k nám dostanete spojem č. 40,48,64) hledáme novou kolegyni či kolegu, který se postará o náš tým kontrolorů kvality.
V případě, že vás pracovní nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.
* vedení cca 30 kontrolorů
* komunikace 100x jinak - s kontrolory, zákazníky a ostatními koordinátory
* administrativa a plánování směn zaměstnanců
* řešení případných reklamací
* organizace a řízení zakázek
* vytváření dokumentace
* dodržování pracovních postupů a procesů
* reporting výsledků
* komunikační schopnosti (opravdu je velmi hojně využijete)
* organizační schopnosti - umět řídit čas a práci svoji, i ostatních
* časovou flexibilitu
* znalost práce na PC (kancelářský balíček MS Office)
* výhodou je zkušenost z obdobné pozice nebo s vedením týmu
* nástupní mzda až 35.000 Kč
* práci na hlavní pracovní poměr na naší pobočce na Kaštance
* dobrý kolektiv, který rád poradí a pomůže
* služební auto
* pracovní vybavení (notebook, telefon) je samozřejmostí
* každý měsíc příspěvek do benefitního programu Cafeterie
* stravenkový paušál v hodnotě 99,– Kč za každý odpracovaný den
* 2 dny zdravotního volna k řádné dovolené navíc
* lokalita: Brno
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?