Náplň práce:
- Provádění školení zaměstnanců
- Správu systému řízení a pravidelnou kontrolní činnost dodržování pravidel
- Řešení problematiky pracovních úrazů, prevence nemocí z povolání a dalších rizik
- Vedení a správa dokumentace vč. hlášení odpadů v systému ISPOP
- Provádění interních auditů QEMS
- Poskytování poradenství
- Spolupráce s vedoucími zaměstnanci, orgány státní správy a externími organizacemi
Co od Vás očekáváme:
- Odbornou způsobilost v prevenci rizik dle zák. č. 309/2006 Sb.
- Odbornou způsobilost v požární ochraně (OZO nebo požární technik) dle zák. č. 133/1985 Sb.
- Znalost legislativy a požadavků v oblasti BOZP a PO a ŽP
- Interní auditor dle ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001
- Prokazatelnou praxi min. 3 roky v oblasti BOZP, PO a odpadovém hospodářství
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- Znalost práce v MS Office
- Řidičský průkaz sk. B – časté služební cesty i do zahraničí
Co Vám můžeme nabídnout:
telefon, notebook a automobil i k soukromým účelům.
Samozřejmostí je i příspěvek na stravování ▪ 3 sick days ▪ 25 dnů dovolené ▪ MultiSport karta ▪ možnost osobního rozvoje a vzdělávání ▪ jazykové kurzy ▪ výhodná nabídky elektřiny a plynu ▪ odměna za doporučení zákazníka ▪ káva na pracovišti ▪ uvítací balíček pro nové zaměstnance ▪ dárek při významných životních událostech ▪ nabídka firemních akcí ▪ zvýhodněné služby našeho mobilního operátora ▪ permanentky, slevy a výhody u našich smluvních partnerů.
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Služební auto