- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní náplň: zabezpečování finanční kontroly při přípravě finančních operací a zakázek před jejich schválením, při průběžném sledování uskutečňovaných operací až do jejich konečného vypořádání a vyúčtování, následné prověřování vybraných operací v rámci hodnocení dosažených výsledků a správnosti hospodaření; profesionální a kvalifikovaný výkon finanční kontroly v souladu s právními předpisy a vnitřními předpisy JU a objektivní informování o průběhu a výsledcích kontroly; upozorňování na nežádoucí skutečnosti a rizika, která ovlivňují nebo by mohla ovlivňovat dané finanční či majetkové operace; podávání informací o zjištěných nedostatcích a navrhování opatření k jejich odstranění, kontrolování plnění těchto návrhů; poskytování odborných informací a metodické pomoci v oblasti finanční kontroly, při změnách a úpravách vnitřních předpisů a v oblasti vyhledávání rizik; zabezpečování součinnosti součástí univerzity JU při naplňování doporučení pro předcházení rizik; zpracování závěrečné zprávy po skončení kontroly, seznámení se závěrečnou zprávou; vyhodnocování výsledků externí kontroly a auditů.
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v oblasti ekonomika a management; trestní bezúhonnost; praxi v oblasti finančního účetnictví, znalosti v oblasti vysokoškolského účetnictví výhodou; znalosti v provádění auditů a kontrol; práci na PC (MS Office, zejm. MS Word a MS Excel) na pokročilé úrovni, komunikativní znalost AJ; znalosti v oblasti veřejných financí obecně, znalost zákona o vysokých školách výhodou; schopnost rychlého osvojení znalosti interních dokumentů a orientaci v účetních systémech, samostatnost v jejich vyhledávání; zkušenost v oblasti odměňování, mzdových dokladů, jejich zpracování a evidence; samostatné rozhodování, spolehlivost, komunikativnost, nezávislost, objektivitu a pečlivost; znalost anglického jazyka min. na úrovni A2 výhodou.
Nabízíme: zajímavou práci s možností profesního rozvoje; práci v příjemném kolektivu; perspektivu zaměstnání; zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod.
Nástup: září 2022 nebo po dohodě.
Pracovní poměr: doba určitá 1 rok s tříměsíční zkušební dobou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzda: dle Mzdového předpisu JU.
Strukturovaný profesní životopis, motivační dopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání s označením „Finanční kontrolor““ zasílejte na e-mail: e-mail přes do 21. 8. 2022.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?