- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáte administrativní pracovní pozici se zaměřením do financí a kontrolingu ve stabilní nadnárodní automotive firmě?
- budete sledovat náklady na jednotlivých projektech a analyzovat případné odchylky
- také budete sledovat ziskovost projektů a zároveň ji vyhodnocovat
- náklady pro stavbu a na opravu výrobních zařízení, sledování této oblasti bude také vaší náplní práce
- budete připravovat podklady pro fakturaci projektů a aktivaci výkonů
- SŠ vzdělání ekonomického směru
- znalost účetnictví
- aktivní znalost AJ (NJ výhodou)
- praxe v oblasti kontrolingu nejlépe z firmy s automotive zaměřením či strojírenským zaměřením výhodou
- dlouhodobé uplatnění v nadnárodní firmě
- jazykové kurzy na pracovišti zdarma
- 5 týdnů dovolené a 7,5 hodinová pracovní doba
- poukázky na volnočasové aktivity
- věrnostní bonus
- pravidelné roční bonusy a odměny ve výši 13. platu (dle hospodaření společnosti)
- příspěvek na firemní stravování
- firemní akce a aktivity pro zaměstnance i rodinné příslušníky
Zaujala Vás tato pracovní pozice? Pošlete mi životopis přes tlačítko odpovědět, případně mě kontaktujte telefonicky zobrazit tel. číslo a dohodneme se na dalším postupu.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?