- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledáme HLAVNÍ ÚČETNÍ/HO!
Máte bohaté zkušenosti s účetnictvím a toužíte po nové výzvě?
Připojte se k našemu týmu a převezměte odpovědnost za řízení účetní agendy. Nabízíme stabilní pracovní prostředí, kde si vážíme pečlivosti a odbornosti.
Ozvěte se zasláním životopisu, ozveme se obratem!
* Zodpovědnost za vedení a zpracování účetní agendy dle platné legislativy
* Příprava měsíčních a ročních uzávěrek
* Sestavování finančních výkazů a zpráv pro vedení společnosti
* Koordinace a vedení týmu účetních
* Spolupráce s externími auditory a daňovými poradci
* Zpracování DPH, daně z příjmu a dalších daňových povinností
* Optimalizace účetních procesů a dohled nad dodržováním interních směrnic
* Práce v účetním systému Money S5
* Vzdělání: min. SŠ s maturitou
* Praxi na obdobné pozici
* Výbornou znalost účetní a daňové legislativy ČR
* Schopnost pracovat samostatně i vést menší tým
* Zajímavou a zodpovědnou práci ve stabilní společnosti
* Odpovídající finanční ohodnocení
* Pracovní smlouva na dobu neurčitou (HPP)
* Sick Day
* Možnost dalšího profesního rozvoje
* Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
* Příspěvek na stravování, příspěvky na penzijní připojištění, MultiSport karta
* Jazykové kurzy
* Lokalita: Praha - Dejvice
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.