Customer Coordinator with French - Relocation to Prague, 1200e

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

We have a nice opportunity available for fresh graduates or candidates who are seeking their first job experience on the job market.

As the time sets high requirements especially on languages skills of candidates, practise it and make sure your language skills won´t get wasted while not using them.

This role will allow you to use your languages in both written and oral form when being in touch with various subjects from abroad and communicating from colleagues all over the world. On top of that, the role will allow you to specialise and build your career at an international company with strong brand name.

YOUR TASKS AND RESPONSIBILITIES:

  • Daily communication with customers, suppliers or third parts
  • Clients' quality and process checking
  • Logistics tracking and solving related tasks
  • Tracking invoices, payments, expense reports and other documents
  • Cooperation with other team members
  • Maintaining of intern procedures
  • Work with internal database, data
  • Assist with placement of orders, refunds, or exchanges
  • Office tasks

REQUIREMENTS:

  • Fresh graduates seeking role at international company
  • A person who would like to learn using SAP and become advanced user of MS Excel
  • Active user of English and French language
  • Self-learner with high work ethic
  • Pro-active person who enjoys challenges

BENEFITS:

  • Flexible working hours
  • Home office
  • Language courses
  • Contribution to health and accident insurance
  • 5 weeks of holidays
  • Meal vouchers
  • Cafeteria
  • Fruit and refreshment at workplace

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
Zveřejněno: 2. října
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
Sirowa Czech s.r.o. | Sirowa Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Košíře, Praha Košíře, Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
LEROS, s.r.o. | LEROS, s.r.o. | Zbraslav, Praha Zbraslav, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Kamýk, Praha Kamýk, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | Dejvice, Praha Dejvice, Praha
  • 33 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. října
Gardner Denver CZ + SK, s.r.o. | Gardner Denver CZ + SK, s.r.o. | Brno Brno
  • od 29 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. června
Vězeňská služba České republiky | Vězeňská služba České… | Ruzyně, Praha Ruzyně, Praha
  • 19 620 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna
Komwag, podnik čistoty a údržby města, a.s. | Komwag, podnik čistoty a… | Mníšek pod Brdy Mníšek pod Brdy
  • od 15 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna
Dormer Pramet s.r.o. | Dormer Pramet s.r.o. | Šumperk Šumperk
  • od 15 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
ProfesKontakt, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Trefoil Reality, s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Coweo Technologies s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Engel & Völkers, Broker Investment, s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., InfoTel, spol. s r.o., GlobalPromo s.r.o., Global Truck s.r.o., JOBSTART s.r.o., Louda Auto a.s., Partners Financial Services, a.s., AAA poptávka, s.r.o., Business Aggregator, s.r.o., Státní veterinární správa, AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Staročeská pekárna s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., Sirowa Czech s.r.o., XXXLutz, Grafton Recruitment s.r.o., CellCo, s.r.o., Alerta s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Hotel Prokop Square, JCOS s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., GERBRICH s.r.o., GLOBAL ASSISTANCE a.s., mBlue Czech, s.r.o., Ubbe s. r. o., Asociace školních sportovních klubů České republiky, z.s., Městská část Praha 3, PetCenter CZ s.r.o., LEROS, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Evolution CZ s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., M1 PROJECT Sport s.r.o., HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., eDO finance, a.s., CLEANCAT s.r.o., BBH, advokátní kancelář, s.r.o., Metrostav a.s., CPHCL Panorama, s.r.o., Automyčka Express s.r.o., STAEG, spol. s r.o., PETR VOJTA s.r.o., RA8 GROUP s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., 6S ENTERTAINMENT CZ s. r. o., PM Česká republika, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Orienta Czech s.r.o., Česká pošta, s.p., EKOSPOL a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dispečer / Dispečerka, Koordinátor / Koordinátorka, Logistik / Logistička, Manažer / manažerka logistiky, Specialista / specialistka logistiky, Ekonom / Ekonomka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Specialista / specialistka IT, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Dekoratér / Dekoratérka, Správce / správkyně objektu, Dělník / Dělnice, Realitní makléř / makléřka, Stavební technik / technička, Obchodní manažer / manažerka, Mistr / Mistrová, Kontrolor / Kontrolorka, Řezník a uzenář / Řeznice a uzenářka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Pizzař / Pizzařka, Přípravář / Přípravářka v gastronomii, Šéfkuchař / Šéfkuchařka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Vinohrady, Praha, Modřany, Praha, Smíchov, Praha, Michle, Praha, Slivenec, Praha, Nové Město, Praha, Hloubětín, Praha, Stodůlky, Praha, Vokovice, Praha, Ruzyně, Praha, Žižkov, Praha, Celá ČR, Vysočany, Praha, Dolní Chabry, Praha, Háje, Praha, Košíře, Praha, Zbraslav, Praha, Radlice, Praha, Kamýk, Praha, Libeň, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Dejvice, Praha, Horní Počernice, Praha, Krč, Praha, Jinonice, Praha, Hostivař, Praha, Újezd nad Lesy, Praha, Staré Město, Praha, Strašnice, Praha, Holešovice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?