Customer Care Coordinator with FRENCH

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

WE ARE now hiring an eager-to-learn candidate for the role of a CUSTOMER CARE COORDINATOR for one of our biggest clients.

This company is truly multinational and multicultural. You will easily melt into their dynamic and friendly environment thanks to the support and provided induction.

You also will be offered to professionally grow and develop.

Please have a look at your daily tasks:

  • Taking care of an assigned portfolio of customers and assisting them with how-to’s
  • Supporting the customer during the entire order to cash process
  • Maintaining and managing relationships with them
  • Establishing and maintaining effective working relationships with co-workers, supervisors, and customers
  • Performing day-to-day administrative tasks on requests such as maintaining records and process paperwork.

REQUIREMENTS:PLEASE apply for this job role if you fulfill the following requirements:

  • High School Diploma (Business orientated)
  • Fluent ENGLISH and FRENCH knowledge
  • Independent and responsible person with effective organizational and time management skills
  • Tolerant and patient disposition, with strong communication skills to put potentially frustrated users at ease.

FOR THIS ROLE Professionality and a positive attitude are desired.

/Previous customer service work experience is a plus, but not a must./

BENEFITS:- 25 days of vacation

  • Flexible working hours
  • Home-office
  • Annual bonus
  • Lunch allowance
  • Multisport card
  • Training and courses
  • Contribution to your work-life balance including cafeteria benefits
  • Contribution to pension saving plan, life insurance, or income protection while being on a sick leave

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Atlas Copco Services s.r.o. | Atlas Copco Services s.r.o. | Brno Brno
  • od 34 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. prosince
Czech Aviation Training Centre, s.r.o. | Czech Aviation Training… | Ruzyně, Praha Ruzyně, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. února
Luděk Hanzlík | Luděk Hanzlík | Háje, Praha Háje, Praha
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. září
AGRIS spol. s r.o. | AGRIS spol. s r.o. | Pohořelice, Brno-venkov Pohořelice, Brno-venkov
  • 37 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. října
Luděk Hanzlík | Luděk Hanzlík | Hostivař, Praha Hostivař, Praha
  • 47 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. října
RADNO, spol. s r.o. | RADNO, spol. s r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. září

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
INDEX NOSLUŠ s.r.o.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT