Coordinator with French

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

We have a nice opportunity available for fresh graduates or candidates who are seeking their first job experience on the job market.

As the time sets high requirements especially on languages skills of candidates, practise it and make sure your language skills won´t get wasted while not using them.

This role will allow you to use your languages in both written and oral form when being in touch with various subjects from abroad and communicating from colleagues all over the world. On top of that, the role will allow you to specialise and build your career at an international company with strong brand name.

YOUR TASKS AND RESPONSIBILITIES:

  • Daily communication with customers, suppliers or third parts
  • Clients' quality and process checking
  • Logistics tracking and solving related tasks
  • Tracking invoices, payments, expense reports and other documents
  • Cooperation with other team members
  • Maintaining of intern procedures
  • Work with internal database, data
  • Assist with placement of orders, refunds, or exchanges
  • Office tasks

REQUIREMENTS:
WHO YOU ARE

  • Fresh graduates seeking role at international company
  • A person who would like to learn using SAP and become advanced user of MS Excel
  • Active user of English and French language
  • Self-learner with high work ethic
  • Pro-active person who enjoys challenges

BENEFITS:

  • Flexible working hours
  • Home office
  • Language courses
  • Contribution to health and accident insurance
  • 5 weeks of holidays
  • Meal vouchers
  • Cafeteria
  • Fruit and refreshment at workplace

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
Uměleckoprůmyslové museum v Praze | Uměleckoprůmyslové museum v… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 12. listopadu
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
Gardner Denver CZ + SK, s.r.o. | Gardner Denver CZ + SK, s.r.o. | Brno Brno
  • od 29 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. června
HECHT MOTORS s.r.o. | HECHT MOTORS s.r.o. | Tehovec Tehovec
  • od 24 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. května
Rieter CZ s.r.o. | Rieter CZ s.r.o. | Ústí nad Orlicí Ústí nad Orlicí
  • od 15 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. května
ALTER, s.r.o. | ALTER, s.r.o. | Hradec Králové Hradec Králové
  • od 18 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. května
Růžena Šišková | Růžena Šišková | Meziměstí Meziměstí
  • 14 000 – 17 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. června
Personal Consult s.r.o. | Personal Consult s.r.o. | Chrudim Chrudim
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. května

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Česká pošta, s.p., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Twisto payments a.s., Broker Investment, s.r.o., Národní technické muzeum, Stavební bytové družstvo STAVBAŘ, družstvo, EKOSPOL a.s., Pojišťovna VZP, a.s., Gastro Group Service s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Institut klinické a experimentální medicíny, Metrostav a.s., mBlue Czech, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Triangle Recruitment CZ s.r.o., VINCI Construction CS a.s., Advantage Consulting, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., 21 Consult Group s.r.o., Bageterie Boulevard, Penta Hospitals CZ, s.r.o., RIXO a.s., EVROPA services Czech s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., JOBSTART s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Uměleckoprůmyslové museum v Praze, HOFMANN WIZARD s.r.o., Ubbe s. r. o., PPL CZ s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o., eDO finance, a.s., Etimos Human s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Insolvenční specialista / specialistka, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Realitní makléř / makléřka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Střížkov, Praha, Vinohrady, Praha, Stodůlky, Praha, Staré Město, Praha, Veleslavín, Praha, Nusle, Praha, Holešovice, Praha, Smíchov, Praha, Krč, Praha, Chodov, Praha, Karlín, Praha, Michle, Praha, Vysočany, Praha, Nové Město, Praha, Radlice, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Celá ČR, Štěrboholy, Praha, Horní Měcholupy, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.