- 50 000 – 99 998 Kč
- Plný úvazek

Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Profil firmy:
Naším klientem je rostoucí výrobně - potravinářská společnost zaměřená na dodávky pro gastronomii, v lokalitě Mnichovice u Prahy - Říčany, ve Středních Čechách.
V rámci rozvoje společnosti hledáme nového, spolehlivého kolegu / kolegyni na pozici Sales representative.
Tato pracovní pozice je vhodná pro kandidáty / kandidátky s aktivní znalostí AJ (slovem i písmem), s praxí s obchodem, nebo s aktivním zákaznickým servisem (komunikace s klienty v AJ).
Pracovní pozice je vhodná i pro kandidáty / kandidátky s kratší praxí, případně aktivní absolventy SŠ / VŠ, nabízíme aktivní zaškolení.
Jedná se o pracovní pozici obchodníka v kanceláři firmy, nejde o aktivní cestování!
- udržování vztahů se stávajícími klienty a poskytování potřebné podpory
- aktivní vyhledávání a oslovování potenciálních zákazníků, budování sítě kontaktů a navazování obchodních vztahů po celé Evropě
- každodenní komunikace s převážně zahraničními klienty společnosti
- běžná administrativa, spojená s výkonem práce, sledování trhu, reporting
- min. SŠ vzdělání
- aktivní znalost AJ slovem i písmem - podmínkou
- praxi na obdobné pracovní pozici (obchod, zákaznický servis s AJ) - velkou výhodou
- aktivní a pozitivní přístup k práci, odolnost vůči stresu
- zodpovědnost, samostatnost, pečlivost
- příjemné, asertivní a profesionální vystupování
- aktivní znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel…)
- HPP na dobu neurčitou
- zázemí úspěšné a rychle se rozvíjející společnosti nedaleko Mnichovic u Prahy
- přátelský tým kolegů a podporujících nadřízených
- plnou podporu při zapracování
- motivující mzdové ohodnocení - až 60 000 Kč (FIX+bonusy)
- aktivní využití AJ - denní komunikace se zahraničními klienty po celé Evropě
- flexibilní pracovní dobu Po - Pá
- po zapracování možnost home-office
- možnost osobního a profesního růstu
- mobil, notebook
- nástup možný ihned, případně dle dohody
V případě, že Vás nabízená pozice zaujala, neváhejte zaslat Váš životopis spolu s motivačním dopisem. Těšíme se na Vás!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.