- 46 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Naším klientem je americká pekárna a tortilleria s dlouholetou tradicí, která dodává své produkty po celé Evropě. Aktuálně rozšiřuje svůj tým o pozici skladníka / skladnice.
Pracovní pozice je vhodná i pro kandidáty/kandidátky s kratší praxí, aktivní absolventy apod.
- celkový příjem zboží
- ruční příprava GLS balíků k odeslání
- ruční příprava palet k expedici
- manipulace s paletovým vozíkem
- častá komunikace a spolupráce s vedoucím provozu
- drobná administrativa
U této pracovní pozice NEPOTŘEBUJETE praxi a zkušenosti s VZV, retrakem apod. Manipulace probíhá pomocí paletového vozíku.
- fyzickou zdatnost
- praxi na podobné pracovní pozici
- znalost práce na PC
- pozitivní vztah ke skladové administrativě
- aktivní ŘP sk. B výhodou
- samostatnost a schopnost zorganizovat si práci
- spolehlivost, zodpovědnost, pracovitost
- nástup možný ihned, případně dle dohody
- HPP na dobu neurčitou
- zázemí úspěšné, stabilní a prosperující společnosti, v Ondřejově u Mnichovic (Praha - východ)
- přátelský tým kolegů a nadřízených, možnost zajímavého osobního a profesního růstu
- mzdové ohodnocení: 30-35 000 Kč hrubého (dle zkušeností a praxe), s dalším růstem po zapracování
- plný pracovní úvazek, na žádost kandidáta lze případně i zkrácený úvazek (6-7 hodin denně)
- jednosměnný provoz (Po - Pá, začátek pracovní doby, dle dohody, cca 7:00 - 8:30), ranní směna
- nástup možný ihned
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis, a to přes tlačítko u inzerátu. Těšíme se na Vás.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?