Obchodní zástupce v oblasti financí – až 100 000 Kč!
- Pardubice
- 21 Consult Group s.r.o.
-
Benefity:
Volné místo ve firmě ProfesKontakt, s.r.o.
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Práce vhodná také pro | absolventy |
Lokalita | Pardubice |
Firma | ProfesKontakt, s.r.o. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Obchod, nákup a prodej zboží, Analytik / analytička obchodu, Fakturant / Fakturantka, Finanční analytik / analytička, Finanční kontroling, Účetní, Finanční specialista / specialistka |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Jazyk. znalosti | Český jazyk (Velmi pokročilý C1), Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) |
Hrubá mzda | 35.000 – 45.000 Kč |
Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
✅ Máte alespoň 1-2 roky praxi v oblasti financí/účetnictví/controllingu?
✅ Domluvíte se anglicky minimálně na úrovni B1?
✅ Umíte pracovat v MS Excel na pokročilé úrovni?
✅ Jste analytický typ? Cítíte se silní v rámci zpracování dat, reportingu, controllingu?
✅ Máte VŠ ekonomické vzdělání nebo SŠ ekonomické vzdělání a alespoň nějakou krátkou praxi v oboru?
Čeká na Vás tým 4 fajn kolegyň, které Vám pomohou se zaškolením.
Hodit se Vám bude znalost AJ a hlavně velmi dobrá znalost práce v MS Excel.
Vaším úkolem bude reporting a příprava rozpočtů, analýza nákladů.
Čeká Vás spolupráce s finančním oddělením. Budete se podílet na uzávěrkách - měsíční, roční.
Budete kontrolovat podnikové náklady - plán vs. realita
Budete pravidelně reportovat na týdenní, měsíční, roční bázi.
Postaráte se o ad-hoc analýzy.
✔️ VŠ/SŠ vzdělání ekonomického zaměření
✔️ Předchozí praxe v oblasti financí/controllingu min. 1-2 roky bude Vaší velkou výhodou
✔️ Angličtina pro denní využití (hlavně v písemné formě)
✔️ Znalost MS Excel na pokročilé úrovni (vzorce, funkce, kontingenční tabulky, atd.)
✔️ Analytické myšlení
Ke mzdě podle Vašich zkušeností můžete počítat také s extra dovolenou, náborovým příspěvkem, příspěvkem na dopravu, stravu, penzijko a mnoho dalšího!
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Kdy mám nárok na dovolenou? Kdy vzniká nárok na dovolenou? Na všechny vaše otázky odpovíme! Ukážeme si, jak si nárok jednoduše sami spočítáte. Vysvětlíme si, za jakých podmínek můžete svou dovolenou převést do dalšího roku.
Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.
Často se stává, že potřebujete svůj pracovní poměr ukončit dříve a nemůžete ve stávajícím zaměstnání čekat na klasickou dvouměsíční výpovědní lhůtu. V dalším díle našeho miniseriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na tyto situace, tedy na ukončení pracovního poměru dohodou.
Končíte ve stávajícím zaměstnání a stále máte zůstatek dovolené. Nejprve si spočítáme, zda opravdu na dovolenou máte nárok, abyste nebyli nepříjemně překvapeni. Vysvětlíme si, kdy si dovolenou můžete ve výpovědní době vybrat. Vysvětlíme si, že zaměstnavatel vám čerpání může nařídit, a to i ve výpovědní lhůtě. A doplníme, jak je to s proplácením.
Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.
Pokud jste cizincem hledajícím pracovní uplatnění v České republice, je tento článek přímo pro vás. Povíme si o tom, jak cizince z pohledu zaměstnávání úřad práce rozděluje, jak cizincům může pomoci.
Péče o osobu blízkou není jednoduchá, je náročná časově, psychicky a často i finančně. Zodpovíme všechny vaše dotazy, abychom vám v této situaci pomohli. Vysvětlíme si, kdo je to osoba blízká, jaké jsou vaše povinnosti jako pečující osoba. Povíme si vše o příspěvku na péči, kdo, kde a jak o příspěvek žádá, co je možné z příspěvku zaplatit. Jak je možné skloubit vaši práci s péčí; na co jako zaměstnanec máte nárok. A v neposlední řadě i jak péči o osobu blízkou ukončit.
Státní úřad inspekce práce provádí pravidelné plánované kontroly i kontroly na základě podnětů od zaměstnanců, aby zjistil, jaký je skutečný stav v prověřované oblasti, a v případě zjištění nějakého pochybení má pravomoc nařídit zaměstnavateli pochybení odstranit. Zjistěte, jak probíhá kontrola inspekce práce, jaké mohou být pokuty a za co zaměstnavatelé pokuty nejčastěji dostávají.
Znáte základní povinnosti zaměstnavatele? Ukážeme vám, co je povinností vašeho zaměstnavatele před zahájením vašeho pracovního poměru, v průběhu a při skončení pracovního poměru.
Povíme si, jak v praxi funguje pružná pracovní doba, někdy nazývaná také klouzavá pracovní doba. Ranní ptáče může chodit do práce brzy ráno, večerní sovy si mohou přispat. Jako vše, i pružná pracovní doba má jak své výhody, tak i nevýhody.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje