- 40 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
✅ zájem o oblast fakturace, účetnictví a administrativy (znalost účetního systému Money S4 výhodou)
✅ jazykové znalosti, hlavně angličtina, ruština bude Vaší velkou výhodou
✅ pozice je vhodná i pro absolventy🎓
► základní orientaci ve fakturaci/účetnictví/skladovém hospodaření - převodky/příjemky apod./ekonomické vzdělání
► znalost práce v MS Office, účetního systému Money S4 - výhodou
► pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
► znalost nebo AJ a ČJ, případně i RJ
► fakturace (zpracování faktur, zadání do systému, hlídání splatnosti, apod.)
► kooperace s účetním oddělením a skladem
► komunikace se zákazníky
► příjem objednávek, zpracování v systému
► administrativa
► na mzdu cca od 33.000 - 35.000 Kč (podle zkušeností)
► dlouhodobou spolupráci na HPP - plný úvazek
► nástup možný ihned/dohodou

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.