O nás
Jsme OKIN FACILITY – stabilní česká společnost, která od roku 1993 poskytuje služby integrovaného facility managementu. Našim klientům zajišťujeme kompletní péči o provoz a správu nemovitostí – od technické správy přes úklid, ostrahu, administrativní a energetické služby až po specializované technologie jako chemické čištění nebo čištění laserem. Neustále rosteme, inovujeme a vyvíjíme vlastní systémy řízení zakázek. Věříme v otevřený přístup, férové vztahy a spolupráci napříč týmy.
Admin Support Facility – Praha Letňany (m/ž)
V rámci poskytování integrovaných facility služeb ve výrobní společnosti v Praze – Letňany hledáme administrativního pracovníka / administrativní pracovnici, který/á bude pravou rukou naší facility manažerky.
Co budete mít v OKINu na starosti?
- Podpora facility manažerky při zadávání a sledování požadavků.
- Správa vozového parku.
- Fakturace a vytváření objednávek.
- Zajišťování cateringu.
Co musíte znát a umět?
- Znalost práce na PC – Word, Excel, Outlook, Teams.
- Organizační schopnosti.
- Angličtina na komunikativní úrovni (min. A2).
- Řidičský průkaz skupiny B.
Co může za svou práci od OKINu očekávat?
- Práci na Hlavní pracovní poměr.
- Víkendy volné.
- 25 dní dovolené.
- Mobilní telefon i notebook.
- Čeká vás fajn kolektiv, rozumný šéf a práce v moderním prostředí, kde se věci řeší s nadhledem a v pohodě.
- Výběr dalších benefitů ponecháme na Vás – můžete využívat MultiSport kartu, Makro kartu a mnoho dalších slev u našich obchodních partnerů.
- Termín nástupu: Leden 2026.
- Místo výkonu práce: Praha - Letňany.
Líbí se Vám tato práce?
Klikněte na tlačítko "ODPOVĚDĚT", vyplňte jednoduchý formulář a odešlete ho. Pečlivě si přečteme každý životopis a během několika dní se s vámi spojíme.
Těšíme se na osobní setkání a spolupráci s Vámi!
Benefity
- Dovolená navíc
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na sport
- Přátelské prostředí



