
Manpower
Logistický administrativní referent - 2 dny homeoffice
O nás
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máš předchozí zkušenost v logistice a angličtinu pro běžnou komunikaci ? Hledáš práci v logistickém prostředí se zázemím menší firmy ?
Pokud by si rád/ráda pracovala občas z domova, přihlaš se nám do výběrového řízení, stačí ti poslat životopis.
Popis pozice:
- administrativní podpora pro logistické centrum
- zadávání skladových zásob do systému SAP
- příprava dokumentace + správa přijatých faktur
- zpracování objednávek od zákazníků
- řešení případných reklamací
- pravidelný reporting
- spolupráce napříč celou firmou
- účast na pravidelných poradách
- komunikace se zákazníky, dodavateli a dopravci
- zlepšování logistických procesů
- práce v menším kolektivu
Profil kandidáta:
- předchozí praxe v logistice (admin. referent, disponent, logistik)
- angličtina alespoň na úrovni B1/B2
- ŘP B
Nabízíme:
- po zkušební době navýšení
- 13. plat
- částečný homeoffice (2 dny v týdnu)
- flexibilní pracovní doba
- dotované stravování ve firemní kantýně
- příspěvek na volnočasové aktivity
- sick days
- 25 dní dovolené
- vzdělávací kurzy v pracovní době
- jazykové kurzy
- důkladné zaškolení
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Benefity
- Dovolená navíc
- 13., případně 14. plat
- Pružná pracovní doba
- Kafetérie
- Příspěvek na spoření a pojištění



