- 66 600 – 83 400 Kč
- Plný úvazek

Od roku 1997 se naše společnost, která je součástí mezinárodně fungující firemní skupiny LUDWIG PFEIFFER, specializuje na výstavbu, opravy a rekonstrukce inženýrských sítí.
Odbornost zaměstnanců, špičkové technické vybavení, každoroční nárůsty objemu stavební výroby a získávání stále prestižnějších zakázek nás řadí mezi přední stavební společnosti v oboru výstavby inženýrských sítí v ČR.
* realizace staveb - stanovení technologického postupu, plánování, koordinace a kontrola průběhu stavebních prací (inženýrské sítě, komunikace a dopravní stavby...)
* zodpovědnost za kvalitu a bezpečnost provedených staveb (soulad s projektovou dokumentací, technologickými postupy, normami)
* finanční řízení stavebních zakázek včetně zodpovědnosti za hospodářský výsledek projektů
* vedení mistrů a jejich stavebních paret
* vedení dokumentace staveb
* spolupráce se subdodavateli - výběr subdodavatelů (ve spolupráci s oddělením centrálního nákupu), uzavírání smluv, koordinace a kontrola práce subdodavatelů
* spolupráce a jednání s dalšími subjekty (investoři, kompetentní úřady...)
* VŠ (příp. SŠ) technického směru
* podmínkou jsou zkušenosti s realizací staveb v oblasti inženýrských sítí, komunikací, silnic nebo dopravních staveb
* zkušenosti s vedením lidí
* klademe důraz na samostatnost, rozhodnost a flexibilitu
* velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, obchodní talent
* velmi dobré organizační dovednosti
* uživatelská znalost práce na PC
* řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
* zázemí silné a expandující společnosti s účastí v mezinárodně fungující skupině
* velmi dobré finanční ohodnocení odpovídající výsledkům - významné podíly ze zisku
* umožníme Vám seberealizaci na velmi zodpovědné pozici - podpoříme Vaše samostatné rozhodování, iniciativní a kreativní přístup
* uplatníte Vaše schopnosti při řízení zajímavých stavebních projektů
* společně s Vámi budeme usilovat o Váš profesní a osobní rozvoj
* poskytneme Vám zaměstnanecké výhody - služební vůz, mobil, notebook, 5 týdnů dovolené, sick days, příspěvek na stravování a spoustu dalšího....
* profesionální pracovní prostředí s přátelskou a otevřenou atmosférou
* nastoupit můžete ihned
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.