- 25 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Od roku 1997 se naše společnost, která je součástí mezinárodně fungující firemní skupiny LUDWIG PFEIFFER, specializuje na výstavbu, opravy a rekonstrukce inženýrských sítí.
Odbornost zaměstnanců, špičkové technické vybavení, každoroční nárůsty objemu stavební výroby a získávání stále prestižnějších zakázek nás řadí mezi přední stavební společnosti v oboru výstavby inženýrských sítí v ČR.
* realizace staveb - stanovení technologického postupu, plánování, koordinace a kontrola průběhu stavebních prací (inženýrské sítě, komunikace a dopravní stavby...)
* zodpovědnost za kvalitu a bezpečnost provedených staveb (soulad s projektovou dokumentací, technologickými postupy, normami)
* finanční řízení stavebních zakázek včetně zodpovědnosti za hospodářský výsledek projektů
* vedení mistrů a jejich stavebních paret
* vedení dokumentace staveb
* spolupráce se subdodavateli - výběr subdodavatelů (ve spolupráci s oddělením centrálního nákupu), uzavírání smluv, koordinace a kontrola práce subdodavatelů
* spolupráce a jednání s dalšími subjekty (investoři, kompetentní úřady...)
* VŠ (příp. SŠ) technického směru
* podmínkou jsou zkušenosti s realizací staveb v oblasti inženýrských sítí, komunikací, silnic nebo dopravních staveb
* zkušenosti s vedením lidí
* klademe důraz na samostatnost, rozhodnost a flexibilitu
* velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, obchodní talent
* velmi dobré organizační dovednosti
* uživatelská znalost práce na PC
* řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
* zázemí silné a expandující společnosti s účastí v mezinárodně fungující skupině
* velmi dobré finanční ohodnocení odpovídající výsledkům - významné podíly ze zisku
* umožníme Vám seberealizaci na velmi zodpovědné pozici - podpoříme Vaše samostatné rozhodování, iniciativní a kreativní přístup
* uplatníte Vaše schopnosti při řízení zajímavých stavebních projektů
* společně s Vámi budeme usilovat o Váš profesní a osobní rozvoj
* poskytneme Vám zaměstnanecké výhody - služební vůz, mobil, notebook, 5 týdnů dovolené, sick days, příspěvek na stravování a spoustu dalšího....
* profesionální pracovní prostředí s přátelskou a otevřenou atmosférou
* nastoupit můžete ihned

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.