- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Baví Vás komunikovat se zákazníky a být tou důležitou osobou, která zákazníkům poradí, vysvětlí a najde řešení? Komunikace v německém jazyce pro Vás není překážkou a dokážete i technicky poradit?
Pokud ano, pošlete mi životopis v němčině a češtině a přihlaste se do výběrového řízení na pozici:
OBCHODNÍK+ZÁK.SERVIS S NJ (40 - 55.000 Kč)
* Telefonická podpora a poradenství pro specializované maloobchodní zákazníky
* Vyřizování dotazů zákazníků
* Kontrola v případě zpoždění dodávky
* Zpracování objednávek oprav
* Denní komunikace s mateřskou společností v zahraničí (technické upřesnění, podání nabídek, zadání objednávky)
* Občasné návštěvy k TOP klientům
* Technické nebo obchodní vzdělání VÝHODOU
* Komunikativní německý jazyk - slovem i písmem
* Zkušenosti se zákaznickým servisem
* ŘP sk B a ochotu cestovat
* Zkušenosti s ERP systémem (ideálně v němčině)
* Znalost MS OFFICE
* Zázemí úspěšné společnosti s mateřskou firmou v zahraničí
* Zajímavé finanční ohodnocení
* Pružná pracovní doba
* 5 týdnů dovolené
* Příspěvek na stravování
* A mnoho dalších benefitů..!
* Místo výkonu práce: Břeclavsko

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.