- Plný úvazek

B+N Czech Republic Facility Services s.r.o.
Specialista*ka na energetickou a odpadovou úsporu pro CZ/SK
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. je součástí společnosti B+N Referencia Zrt., která byla založena v Maďarsku v roce 1993 a dnes je významným leadrem na trhu v oblasti služeb Facility Managementu.
O nás
Chcete být hybnou silou projektů, které mají za cíl snížit energetickou náročnost činností a zároveň mít možnost opřít se o stabilního a spolehlivého partnera? Tak neváhejte a odstartujte svou kariéru ve společnosti B+N. Pro nově vznikající oddělení zabývající se snižováním negativního dopadu na životní prostředí, úsporu energií a uhlíkovou neutralitu hledáme kolegu/kolegyni, který/á s námi bude navrhovat plány k zajištění co možná nejšetrnějšího zacházení s energiemi a odpady.
V našem týmu budete mít zejména na starosti navrhování a koordinaci realizace ESG projektů podle individuálních potřeb zákazníka.
Jako člen našeho týmu budete s námi budovat dlouhodobé obchodní partnerské vztahy, které nám pomohou dále růst a poskytovat širokospektrální nabídku služeb.
Proč hledáme právě Vás?
Hodláme rozšířit nabídku našim služeb o analýzu a koordinaci projektů zaměřených na využívání obnovitelných zdrojů energie, program nakládání s odpady a vyhledávání dalších způsobů eliminace negativního dopadu na životní prostředí. Z tohoto důvodu hledáme odborníka, který by tuto oblast v naší společnosti zastřešil.
Co vás na této pracovní pozici čeká?
- Koordinace projektů týkající se ESG, zejména projektů související s životním prostředím, uhlíkovou neutralitou apod. ve všech jejich fázích (inicializace, plánování, realizace, monitoring, reporting, prezentace výstupů, vyhodnocení a uzavření).
- Zpracovávání projektů, vypracovávání business case s ohledem na potřeby zákazníků.
- Koordinace ESG projektů zaměřených na spolupráci s externími partnery.
- Budete odborným poradcem a konzultantem.
- Úzká spolupráce s našim obchodním oddělením.
- Kontrola dodržování harmonogramu prací, výstupů z projektu a jejich akceptace zúčastněnými stranami,
- Analyzování aktivit v oblasti ESG v oblasti odpovědného podnikání a udržitelného rozvoje.
- Sledování klíčových trendů a legislativy a v oblasti udržitelného rozvoje a navrhování jejich implementace do strategie a reportingu.
- Monitoring interních procesů a prostředí zákazníků z pohledu ESG,
- Kalkulace tepelných ztrát, dimenzování zdrojů (plynové kotle, tepelná čerpadla apod.)
- Obchodní rozvíjení oblasti poskytování ESG produktů zákazníkům.
- Zvyšování povědomí o ESG a podpůrných programech směrem k zákazníkům (přímo přes již vybudovanou obchodní síť).
Jaké by měly být Vaše dovednosti a zkušenosti?
- Výborné komunikační, analytické i organizační dovednosti, logické myšlení a reprezentativní vystupování
- SŠ/VŠ vzdělání dle zákona č. 406/2000 (energetika) v oblasti technických věd a jejich oborech energetiky, energetických zařízení, stavebnictví.
- Minimálně 3letou praxi na obdobné pozici (projektový manažer, specialista CSR nebo udržitelnosti, podnikový ekolog, konzultant apod.)
- Znalost ESG problematiky, předpisů v oblasti udržitelného rozvoje, klimatických změn a best practice v této oblasti
- Samostatnost, systematičnost, komunikativnost, organizační dovednosti a tah na branku.
- Pokročilá znalost MS Excel – reporting
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Přehled a zájem o systémy budov (ideálně technická zařízení budov, technika prostředí budov, měření a regulace, energetická zařízení apod.) a možné úspory provozních nákladů
- Aktivní přístup k práci a dalšímu vzdělávání
- Řidičský průkaz sk. B
Co Vám na oplátku můžeme nabídnout my?
- Být součástí TOP 3, která má za cíl podporovat ochranu životního prostředí.
- Volné ruce v řešení úkolů a nestereotypní práci, která dává hlubší smysl a je férově ohodnocena.
- Po zaškolení budete samostatná jednotka s úzkou vazbou na ostatní oddělení ve struktuře společnosti.
- Skvělý tým lidí, kteří jsou ve velké míře nejen kolegy, ale i přáteli.
- Notebook, mobilní telefon a automobil i k soukromému využití).
- Moderní kancelář přímo u stanice metra C (Budějovická)
Proces náboru:
V první řadě můžete očekávat telefonický a následně osobní pohovor. Druhé kolo bude probíhat už na centrále, přímo s budoucím nadřízeným, který si ověří Vaše znalosti a dovednosti v daném oboru. A když se naše představy oboustranně potkají, a sedneme si i po lidské stránce, učiníme Vám nabídku a zahájíme proces nástupu. Nástup už u nás řeší personalistka, která Vám se vším pomůže a bude Vám podporou.
Benefity
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí