- 65 000 – 95 000 Kč
- Plný úvazek

Chcete pracovat na pohodovém pracovišti v centru Prahy?
Účetní a daňová společnost na Vinohradech hledá do svého týmu novou posilu.
Jedná se u nás především o zpracování účetní agendy klientů. Tím se rozumí zaúčtování či kontrola zaúčtování účetních dokladů, zpracování přiznání k DPH, kontrolního hlášení, souhrnného hlášení, inventarizace rozvahových účtů, příprava roční účetní závěrky a přiznání k dani z příjmu.
Počítat můžete s podporou ostatních členů týmu.
- vedení účetní agendy společností (mimo mzdové agendy)
- spolupráce na zpracování účetních závěrek a daňových přiznání s daňovým poradcem
- komunikace s auditory, klienty, úřady
- komunikace s klienty v souvislosti s jejich agendou
- týmová spolupráce při řešení komplikovanějších účetních či daňových případů
- znalost anglického jazyka výhodou
- kladný vztah k informačním technologiím vítán
- komunikační schopnosti na dobré úrovni
- znalost SW Money výhodou
- vzdělání ekonomického nebo právního směru min. SŠ
- zájem o účetnictví
- orientaci v daňových zákonech
- praxi v oboru min. 5 let
- znalost anglického jazyka výhodou
- kladný vztah k informačním technologiím vítán
- komunikační schopnosti na dobré úrovni
- znalost SW Money výhodou
- zázemí stabilní rodinné společnosti
- různorodou dynamickou práci
- pracoviště v centru Prahy
- možnost odborného a osobního rozvoje
- příspěvky zaměstnavatele na další odborné vzdělávání
- občasná práce z domova v rozsahu dle dohody
- velmi dobré finanční ohodnocení včetně dalších zaměstnaneckých výhod
Benefity:
- mobilní telefon
- vzdělávací kurzy, školení
- příspěvek na stravování
- dovolená 4-5 týdnů
- sick days
- bonusy/prémie
- možnost občasné práce z domova
- notebook
- příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?