- 100 000 Kč
- Plný úvazek

Hledáte novou pracovní výzvu v top managementu? Přihlaste se do výběrového řízení na pozici vedoucího Příjímacího střediska Ruzyně.
Přijímací středisko (PřS) Ruzyně se nachází v areálu mezinárodního letiště Václava Havla a slouží k ubytování nově příchozích žadatelů o mezinárodní ochranu, a to až do doby ukončení základních vstupních procedur: identifikace totožnosti, zahájení řízení o udělení mezinárodní ochrany, vstupní pohovor a sociální šetření, předepsaná vstupní zdravotní prohlídka. PřS není možné volně opustit. Je zde poskytováno ubytování, strava, základní hygienické potřeby a lékařská péče a žadatelé mají k dispozici sociální a psychologické služby a mohou se účastnit volnočasových aktivit.
Nástup: dle dohody
Adresa pracoviště: Aviatická 1017/2, Praha 6 - Ruzyně (Letiště Václava Havla)
Pracovní poměr jmenováním do funkce na dobu určitou 1 rok s 3měsíční zkušební dobou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Pokud vás tato nabídka zaujala, pošlete svůj životopis a motivační dopis prostřednictvím tohoto portálu do 31. 1. 2024.
Budeme se těšit!
Čím se vlastně ve Správě uprchlických zařízení Ministerstva vnitra zabýváme?
Jsme praktickým realizátorem části migrační a integrační politiky státu. Mezi hlavní naše činnosti patří provoz přijímacích středisek, pobytových středisek, integračních azylových středisek, zařízení pro zajištění cizinců a Center na podporu integrace cizinců. Jsme rovněž generálním poskytovatelem integračních služeb v rámci Státního integračního programu.
Více o práci naší organizace se můžete dočíst na www.suz.cz.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?