O nás

SLUTO s.r.o.

Společnost SLUTO poskytuje služby vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. S více než 20 lety zkušeností v oboru se zaměřujeme na poskytování prvotřídních služeb, které kombinují dlouholeté know-how s nejnovějšími technologiemi. Kromě účetnictví a zpracování mezd se specializujeme také na administrativní podporu a technickou podporu podnikání. Od roku 2011 nabízíme našim klientům také daňové poradenství, které pokrývá všechny oblasti daní a pomáhá optimalizovat daňovou zátěž.

O nás

Jsme SLUTO s.r.o., účetní a daňová kancelář s dlouholetou tradicí, která funguje již od roku 2000. Specializujeme se na poskytování komplexních účetních a mzdových služeb a od roku 2011 jsme registrovaní u Komory daňových poradců České republiky. V roce 2019 jsme získali ocenění Účetní firma roku. Naší misí je poskytovat odborné služby, které klientům umožní plně se věnovat tomu, v čem jsou nejlepší. Jdeme cestou digitalizace a neustálého rozvoje, což nám umožňuje poskytovat moderní a kvalitní služby.

Hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude rád/a vést tým účetních a zároveň poskytovat odbornou a metodickou podporu. Měla by to být osoba, která se nebojí výzev, rozumí účetnictví a daňovým zákonům, a která chce růst s námi. Pokud máte chuť se realizovat v oboru a vidíte smysl v práci v účetní a daňové kanceláři, jste u nás správně.

Co bude náplní vaší práce? 📋

Zajímavá a různorodá činnost nejen v oblasti vedení účetnictví a daňových konzultací.

  • Vedení a organizace práce svého účetního týmu
  • Odborná i metodická podpora týmu finančních účetních
  • Komunikace s klienty, kterým zpracovávají účetnictví členové svěřeného týmu, v záležitostech odborného poradenství
  • Závěrečná kontrola konečného zpracování všech klienty dodaných dokladů, podkladů apod. v rámci svěřeného účetního týmu (DPH, kontrolní hlášení, silniční daň, atd.)
  • Zpracování přiznání DPPO a DPFO za uplynulé období u klientů ve svém týmu
  • Reporting klientům dle jejich požadavků
  • Reporting vedení společnosti v rámci svěřeného účetního týmu (týkající se jak odborné problematiky, tak i personální oblasti) na týdenních poradách vedoucích
  • Činnosti dle interních firemních postupů nutné pro organizaci práce týmu

Co od vás očekáváme? 🎯

  • Nezbytné:

  • Komplexní znalost účetní a daňové problematiky podle českých standardů, včetně orientace v příslušné legislativě.
  • Minimálně 5 let praxe v oblasti účtování podnikatelských subjektů, z toho alespoň 2 roky na vedoucí pozici.
  • Zkušenosti se sestavováním účetní závěrky, přiznáním k dani z příjmů a s výkaznictvím.
  • Výborná znalost účetního programu Pohoda, schopnost efektivně jej využívat.
  • Perfektní znalost češtiny (C2) pro bezchybnou komunikaci s klienty i úřady.
  • Organizovanost, odpovědnost ke svěřené práci, dodržování termínů
  • Výhodou:

  • Znalost dalších účetních programů.
  • Angličtina na úrovni B2, která vám umožní komunikovat s klienty, pokud si to budou přát.
  • Rychlá orientace v ekonomických systémech a schopnost využít moderní nástroje.

Co vám můžeme nabídnout? 🎁

  • Home office 2 dny v týdnu po zapracování, abyste mohli lépe sladit pracovní a osobní život.
  • Dovolená navíc a sick days pro kvalitní odpočinek.
  • Prémie formou podílové mzdy, které odmění váš výkon.
  • Příspěvek na vzdělávání, sportstravování a volný čas.
  • MultiSport karta pro aktivní odpočinek.
  • Firemní akce a sympozia 2× ročně, kde se můžete nejen vzdělávat, ale i bavit.

 

Proč vás bude bavit pracovat právě u nás?

Podpora vedení v odborné i metodické oblasti. Podpora vzdělávání – kurzy zaměřené na legislativu, jazyky i soft skills. Finanční podporu v procesu certifikace účetních, případně u zkoušek daňového poradce Stabilita a jistota v dlouhodobém zaměstnání na dobu neurčitou. Občerstvení na pracovišti včetně ovoce a výborná káva pro pohodový den.

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail přes odpovědní formulář. Budeme se těšit na Vaši zprávu a ozveme se Vám do týdne.

Tým SLUTO s.r.o.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy a prémie
  • Možnost kariérního růstu
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření a pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa hřbitovů města Brna, příspěvková organizace | Správa hřbitovů města Brna,… | Štýřice, Brno Štýřice, Brno
  • 33 280 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
MUNIPOLIS s.r.o. | MUNIPOLIS s.r.o. | Brno Brno
  • 30 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Brno Brno
  • 42 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 29. listopadu
IDEA nábytek, s.r.o. | IDEA nábytek, s.r.o. | Modřice Modřice
  • 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 28. listopadu
IDEA nábytek, s.r.o. | IDEA nábytek, s.r.o. | Modřice Modřice
  • 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 28. listopadu
PENTACO, spol. s r. o. | PENTACO, spol. s r. o. | Boskovice Boskovice
  • 33 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. listopadu
COMFOR STORES a.s. | COMFOR STORES a.s. | Brno Brno
  • 32 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 27. listopadu
CARGO-HORTIM, spol. s r.o. | CARGO-HORTIM, spol. s r.o. | Brno Brno
  • 42 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 27. listopadu
Autorro.cz, s.r.o. | Autorro.cz, s.r.o. | Líšeň, Brno Líšeň, Brno
  • 35 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 27. listopadu
Lidl Česká republika s.r.o. | Lidl Česká republika s.r.o. | Rosice, Brno-venkov Rosice, Brno-venkov
  • 30 888 – 33 775 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 27. listopadu
Lidl Česká republika s.r.o. | Lidl Česká republika s.r.o. | Kuřim Kuřim
  • 30 888 – 33 775 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 27. listopadu
SilentLab s.r.o. | SilentLab s.r.o. | Brno Brno
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. listopadu
Lidl Česká republika s.r.o. | Lidl Česká republika s.r.o. | Bystrc, Brno Bystrc, Brno
  • 30 888 – 33 775 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. listopadu
ALEMAR Real and Trading s.r.o. | ALEMAR Real and Trading s.r.o. | Žabčice Žabčice
  • 15 000 – 40 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 26. listopadu
Pokorny industries s.r.o. | Pokorny industries s.r.o. | Líšeň, Brno Líšeň, Brno
  • 40 100 – 50 100 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. listopadu
NEIRO, s.r.o. | NEIRO, s.r.o. | Brno Brno
  • 35 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. listopadu
Jobs Contact Personal, s.r.o. | Jobs Contact Personal, s.r.o. | Vranovice, Brno-venkov Vranovice, Brno-venkov
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. listopadu
Smurfit Westrock Czech s.r.o. | Smurfit Westrock Czech s.r.o. | Žimrovice, Hradec nad Moravicí Žimrovice, Hradec nad Moravicí
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. února
Euroker spol. s r.o. | Euroker spol. s r.o. | České Budějovice 3, České Budějovice České Budějovice 3, České…
  • 35 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. února
Klíč - centrum sociálních služeb, příspěvková organizace | Klíč - centrum sociálních… | Nové Sady, Olomouc Nové Sady, Olomouc
  • 27 740 – 36 220 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. února

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Správa hřbitovů města Brna, příspěvková organizace, Kaufland Česká republika v.o.s., MUNIPOLIS s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., Proveon, a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., SMS finance, a.s., Větrník, s.r.o., Albert Česká republika, s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Prušák Group s.r.o., Jan Vepřek, SEMO a.s., ManpowerGroup s.r.o., IDEA nábytek, s.r.o., Česká pošta, s.p., PENTACO, spol. s r. o., RSD SERVICES LIMITED, Advantage Consulting, s.r.o., ARAMARK, s.r.o., BEGHELLI - ELPLAST,a.s., ROMAN HORNYCH, Fusakle s.r.o., Beskydské uzeniny, a.s., ProfesKontakt, s.r.o., XXXLutz, T-Mobile Czech Republic a.s., Randstad HR Solutions s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., McDonald`s ČR spol. s r.o., COMFOR STORES a.s., COLORprofi, spol. s r.o., ČESKÁ TELEVIZE, CARGO-HORTIM, spol. s r.o., Autorro.cz, s.r.o., Lidl Česká republika s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, SilentLab s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., Lagardere Travel Retail, a.s., EVROPA services Czech s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Globus ČR, v.o.s., RAMI CZ s.r.o., OHLA ŽS, a.s., WELLDO, s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., ALEMAR Real and Trading s.r.o., Pokorny industries s.r.o., INPAP PLUS s.r.o., NEIRO, s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., Modivo Czech, s.r.o., STARNET, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Analytik / analytička obchodu, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Cukrář / Cukrářka, Kuchař / Kuchařka, Pekař / Pekařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Pracovník / pracovnice ve službách, Dělník / Dělnice, Obchodní manažer / manažerka, Řezník a uzenář / Řeznice a uzenářka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Štýřice, Brno, Blansko, Brno, Lelekovice, Hustopeče, Bystřice nad Pernštejnem, Rajhrad, Modřice, Prostějov, Vyškov, Boskovice, Kyjov, okres Hodonín, Mikulov, okres Břeclav, Bosonohy, Brno, Újezd u Brna, Olešnice, okres Blansko, Líšeň, Brno, Rosice, okres Brno-venkov, Kuřim, Lesná, Brno, Celá ČR, Velké Meziříčí, Horní Heršpice, Brno, Šlapanice, okres Brno-venkov, Bystrc, Brno, Troubsko, Žabčice, Vranovice, okres Brno-venkov, Ivančice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

na dobu neurčitou nabídka zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT