- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte zkušenosti se zákaznickým servisem nebo byste se v něm rádi zaučili? Ocenili byste možnost pracovat převážně z domova a chcete uplatnit své jazykové znalosti? Pak Vás rádi uvidíme na pohovoru.
Nadnárodní společnost zabývající se výrobou materiálů pro hutnictví, hledá pro své pracoviště poblíž Třince kandidáty do nově vznikajícího týmu pro zajištění hladkého prodeje na Německém trhu.
✔ příjem a zpracování objednávek od zákazníků z Německa a Rakouska
✔ průběžná komunikace se zákazníky o stavu výroby
✔ zajištění kompletní expedice - komunikace s přepravci, příprava faktur, zpracování související dokumentace
✔ úzká spolupráce s dalšími odděleními
✔ vyhotovení harmonogramů prodeje a prodejních analýz
✔ řešení operativních problémů a reklamací
✔ SŠ/ VŠ vzdělání
✔ výhodou je praxe na obdobné pozici (zákaznický servis, obchodní podpora, reklamační odd. apod.)
✔ bez dobré němčiny se neobejdete - denní komunikace písemnou i ústní formou
✔ angličtinu budete potřebovat alespoň na úrovni B1 pro vnitrofiremní komunikaci
✔ očekáváme, že zvládnete rovněž práci s balíčkem MS Office, případně i SAP
✔ komunikační schopnosti a efektivní řešení problémů jsou zde alfou a omegou
✔ budete pracovat v týmu, ale musíte být samostatní a schopni nést zodpovědnost
✔ stresuodolnost je rovněž přidanou hodnotou
✔ možnost pracovat až 4 dny na home office
✔ flexibilní pracovní dobu
✔ 13. a 14. plat
✔ 5 týdnů dovolené
✔ příspěvek na penzijní a životní pojištění
✔ Flexi pass kartu
✔ odměny při jubileích a pracovních výročích
✔ plně hrazené stravování v závodní jídelně nebo stravenkový paušál při HO
Pokud Vás pozice zaujala, neváhejte zaslat svůj životopis. Rádi se s Vámi potkáme na pohovoru.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.