- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte zkušenosti se zákaznickým servisem nebo byste se v něm rádi zaučili? Ocenili byste možnost pracovat převážně z domova a chcete uplatnit své jazykové znalosti? Pak Vás rádi uvidíme na pohovoru.
Nadnárodní společnost zabývající se výrobou materiálů pro hutnictví, hledá pro své pracoviště poblíž Třince kandidáty do nově vznikajícího týmu pro zajištění hladkého prodeje na Německém trhu.
✔ příjem a zpracování objednávek od zákazníků z Německa a Rakouska
✔ průběžná komunikace se zákazníky o stavu výroby
✔ zajištění kompletní expedice - komunikace s přepravci, příprava faktur, zpracování související dokumentace
✔ úzká spolupráce s dalšími odděleními
✔ vyhotovení harmonogramů prodeje a prodejních analýz
✔ řešení operativních problémů a reklamací
✔ SŠ/ VŠ vzdělání
✔ výhodou je praxe na obdobné pozici (zákaznický servis, obchodní podpora, reklamační odd. apod.)
✔ bez dobré němčiny se neobejdete - denní komunikace písemnou i ústní formou
✔ angličtinu budete potřebovat alespoň na úrovni B1 pro vnitrofiremní komunikaci
✔ očekáváme, že zvládnete rovněž práci s balíčkem MS Office, případně i SAP
✔ komunikační schopnosti a efektivní řešení problémů jsou zde alfou a omegou
✔ budete pracovat v týmu, ale musíte být samostatní a schopni nést zodpovědnost
✔ stresuodolnost je rovněž přidanou hodnotou
✔ možnost pracovat až 4 dny na home office
✔ flexibilní pracovní dobu
✔ 13. a 14. plat
✔ 5 týdnů dovolené
✔ příspěvek na penzijní a životní pojištění
✔ Flexi pass kartu
✔ odměny při jubileích a pracovních výročích
✔ plně hrazené stravování v závodní jídelně nebo stravenkový paušál při HO
Pokud Vás pozice zaujala, neváhejte zaslat svůj životopis. Rádi se s Vámi potkáme na pohovoru.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?