O nás

SLUTO s.r.o.

Společnost SLUTO poskytuje služby vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. S více než 20 lety zkušeností v oboru se zaměřujeme na poskytování prvotřídních služeb, které kombinují dlouholeté know-how s nejnovějšími technologiemi. Kromě účetnictví a zpracování mezd se specializujeme také na administrativní podporu a technickou podporu podnikání. Od roku 2011 nabízíme našim klientům také daňové poradenství, které pokrývá všechny oblasti daní a pomáhá optimalizovat daňovou zátěž.

O nás

Jsme SLUTO s.r.o., účetní a daňová kancelář s dlouholetou tradicí, která funguje již od roku 2000. Specializujeme se na poskytování komplexních účetních a mzdových služeb a od roku 2011 jsme registrovaní u Komory daňových poradců České republiky. V roce 2019 jsme získali ocenění Účetní firma roku. Naší misí je poskytovat odborné služby, které klientům umožní plně se věnovat tomu, v čem jsou nejlepší. Jdeme cestou digitalizace a neustálého rozvoje, což nám umožňuje poskytovat moderní a kvalitní služby.

Hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude rád/a vést tým účetních a zároveň poskytovat odbornou a metodickou podporu. Měla by to být osoba, která se nebojí výzev, rozumí účetnictví a daňovým zákonům, a která chce růst s námi. Pokud máte chuť se realizovat v oboru a vidíte smysl v práci v účetní a daňové kanceláři, jste u nás správně.

Co bude náplní vaší práce? 📋

Zajímavá a různorodá činnost nejen v oblasti vedení účetnictví a daňových konzultací.

  • Vedení a organizace práce svého účetního týmu
  • Odborná i metodická podpora týmu finančních účetních
  • Komunikace s klienty, kterým zpracovávají účetnictví členové svěřeného týmu, v záležitostech odborného poradenství
  • Závěrečná kontrola konečného zpracování všech klienty dodaných dokladů, podkladů apod. v rámci svěřeného účetního týmu (DPH, kontrolní hlášení, silniční daň, atd.)
  • Zpracování přiznání DPPO a DPFO za uplynulé období u klientů ve svém týmu
  • Reporting klientům dle jejich požadavků
  • Reporting vedení společnosti v rámci svěřeného účetního týmu (týkající se jak odborné problematiky, tak i personální oblasti) na týdenních poradách vedoucích
  • Činnosti dle interních firemních postupů nutné pro organizaci práce týmu

Co od vás očekáváme? 🎯

  • Nezbytné:

  • Komplexní znalost účetní a daňové problematiky podle českých standardů, včetně orientace v příslušné legislativě.
  • Minimálně 5 let praxe v oblasti účtování podnikatelských subjektů, z toho alespoň 2 roky na vedoucí pozici.
  • Zkušenosti se sestavováním účetní závěrky, přiznáním k dani z příjmů a s výkaznictvím.
  • Výborná znalost účetního programu Pohoda, schopnost efektivně jej využívat.
  • Perfektní znalost češtiny (C2) pro bezchybnou komunikaci s klienty i úřady.
  • Organizovanost, odpovědnost ke svěřené práci, dodržování termínů
  • Výhodou:

  • Znalost dalších účetních programů.
  • Angličtina na úrovni B2, která vám umožní komunikovat s klienty, pokud si to budou přát.
  • Rychlá orientace v ekonomických systémech a schopnost využít moderní nástroje.

Co vám můžeme nabídnout? 🎁

  • Home office 2 dny v týdnu po zapracování, abyste mohli lépe sladit pracovní a osobní život.
  • Dovolená navíc a sick days pro kvalitní odpočinek.
  • Prémie formou podílové mzdy, které odmění váš výkon.
  • Příspěvek na vzdělávání, sportstravování a volný čas.
  • MultiSport karta pro aktivní odpočinek.
  • Firemní akce a sympozia 2× ročně, kde se můžete nejen vzdělávat, ale i bavit.

 

Proč vás bude bavit pracovat právě u nás?

Podpora vedení v odborné i metodické oblasti. Podpora vzdělávání – kurzy zaměřené na legislativu, jazyky i soft skills. Finanční podporu v procesu certifikace účetních, případně u zkoušek daňového poradce Stabilita a jistota v dlouhodobém zaměstnání na dobu neurčitou. Občerstvení na pracovišti včetně ovoce a výborná káva pro pohodový den.

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail přes odpovědní formulář. Budeme se těšit na Vaši zprávu a ozveme se Vám do týdne.

Tým SLUTO s.r.o.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

inodo s.r.o. | inodo s.r.o. | Slatina, Brno Slatina, Brno
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
včerejší
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Štýřice, Brno Štýřice, Brno
  • 42 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Brno Brno
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Brno Brno
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
MUNIPOLIS s.r.o. | MUNIPOLIS s.r.o. | Brno Brno
  • 27 500 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
STAVOSPOL, s.r.o. | STAVOSPOL, s.r.o. | Černovice, Brno Černovice, Brno
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. října
D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR | D.A.S. právní ochrana,… | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 14. října
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | Brno Brno
  • 70 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. října
Smurfit Westrock Czech s.r.o. | Smurfit Westrock Czech s.r.o. | Žimrovice, Hradec nad Moravicí Žimrovice, Hradec nad Moravicí
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. února
Euroker spol. s r.o. | Euroker spol. s r.o. | České Budějovice 3, České Budějovice České Budějovice 3, České…
  • 35 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. února
Klíč - centrum sociálních služeb, příspěvková organizace | Klíč - centrum sociálních… | Nové Sady, Olomouc Nové Sady, Olomouc
  • 27 740 – 36 220 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. února

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Shoebox CZ s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., KFC, CARGO-HORTIM, spol. s r.o., inodo s.r.o., SMS finance, a.s., Horavia s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., Česká spořitelna, a.s., ManpowerGroup s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Project Controls, s.r.o., LKQ CZ s.r.o., Centrum sociálních služeb pro osoby se zrakovým postižením v Brně-Chrlicích, MIMO BOHEMIA, a.s., Partners Financial Services, a.s., CARent, a.s., Česká pošta, s.p., Kaufland Česká republika v.o.s., Randstad HR Solutions s.r.o., NEW YORKER CZ, s.r.o., PARTNER 4 JOB s.r.o., Modivo Czech, s.r.o., Albert Česká republika, s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., ARAMARK, s.r.o., STAREZ - SPORT, a.s., O2 Czech Republic a.s., MUNIPOLIS s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., TaxProm, s.r.o., Fusakle s.r.o., Globus ČR, v.o.s., JISTU recruitment s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Ladislav Trubák, Broker Consulting, a.s., Proveon, a.s., ARCgroup s.r.o., Pet Planet s.r.o., Lagardere Travel Retail, a.s., STAVOSPOL, s.r.o., AC Jobs, s.r.o., McDonald's ČR spol. s r.o., Pekárna IVANKA s.r.o., XXXLutz, SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., ČESKÁ TELEVIZE, Pokorny industries s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, ROMAN HORNYCH, De Vries Group, a.s., ROBOT WORLD s.r.o., Trenkwalder a.s., MONECO, spol. s r.o., mBlue Czech, s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., Investiční spoření jednoduše s.r.o., GARTEKO s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Recepční, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Dělník / Dělnice, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pekař / Pekařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Náborář / Náborářka, Architekt / Architektka, Projektant / Projektantka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Stavbyvedoucí, Support IT, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Brno, Celá ČR, Ivanovice na Hané, Slatina, Brno, Prostějov, centrum, Štýřice, Brno, Komárov, Brno, Velké Meziříčí, Modřice, Boršov, Kyjov, okres Hodonín, Hustopeče, Židenice, Brno, Konice, Velká Bíteš, Zálesná Zhoř, Prostějov, Jiříkovice, Trnitá, Brno, Husovice, Brno, Blansko, Černovice, Brno, Mikulov, okres Břeclav, Moravský Krumlov, Líšeň, Brno, Šlapanice, okres Brno-venkov, Bystřice nad Pernštejnem, Černá Pole, Brno

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

na dobu neurčitou nabídka zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT