- 33 280 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Společnost SLUTO poskytuje služby vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. S více než 20 lety zkušeností v oboru se zaměřujeme na poskytování prvotřídních služeb, které kombinují dlouholeté know-how s nejnovějšími technologiemi. Kromě účetnictví a zpracování mezd se specializujeme také na administrativní podporu a technickou podporu podnikání. Od roku 2011 nabízíme našim klientům také daňové poradenství, které pokrývá všechny oblasti daní a pomáhá optimalizovat daňovou zátěž.
Jsme SLUTO s.r.o., účetní a daňová kancelář s dlouholetou tradicí, která funguje již od roku 2000. Specializujeme se na poskytování komplexních účetních a mzdových služeb a od roku 2011 jsme registrovaní u Komory daňových poradců České republiky. V roce 2019 jsme získali ocenění Účetní firma roku. Naší misí je poskytovat odborné služby, které klientům umožní plně se věnovat tomu, v čem jsou nejlepší. Jdeme cestou digitalizace a neustálého rozvoje, což nám umožňuje poskytovat moderní a kvalitní služby.
Hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude rád/a vést tým účetních a zároveň poskytovat odbornou a metodickou podporu. Měla by to být osoba, která se nebojí výzev, rozumí účetnictví a daňovým zákonům, a která chce růst s námi. Pokud máte chuť se realizovat v oboru a vidíte smysl v práci v účetní a daňové kanceláři, jste u nás správně.
Nezbytné:
Výhodou:
Proč vás bude bavit pracovat právě u nás?
Podpora vedení v odborné i metodické oblasti. Podpora vzdělávání – kurzy zaměřené na legislativu, jazyky i soft skills. Finanční podporu v procesu certifikace účetních, případně u zkoušek daňového poradce Stabilita a jistota v dlouhodobém zaměstnání na dobu neurčitou. Občerstvení na pracovišti včetně ovoce a výborná káva pro pohodový den.
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail přes odpovědní formulář. Budeme se těšit na Vaši zprávu a ozveme se Vám do týdne.
Tým SLUTO s.r.o.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.