Nové místo asistentky jednatele společnosti. Na tuto pozici hledáme flexibilní slečnu/paní na plný úvazek. Preferujeme hlavně zkušenosti, preciznost, cílevědomost, komunikační schopnosti, spolehlivost, orientaci na výsledek a reprezentativnost.
Náplň práce:
- vedení chodu kanceláře (běžná administrativa)
- fakturace, vyúčtování
- evidence korespondence, smluv a dalších dokumentů
- práce na přidělených projektech
- komunikace s dodavateli
Požadujeme:
- Požadujeme preciznost, pečlivost, komunikativnost, cílevědomost, ochotu učit se a dále rozvíjet, odolnost vůči stresu, pozitivní přístup.
- Úspěšný kandidát/ka by měl/a splňovat následující požadavky:
- SŠ vzdělání, případně VŠ (obor stavebnictví výhodou)
- Zaměření na velké i malé projekty, zákazníky ve stavebnictví, architektonická a interiérová studia
- Znalost anglického jazyka, další jazyky výhodou
- Znalost účetního programu Pohoda výhodou
- Řidičské oprávnění skupiny B
- Odpovědnost, rozhodnost, leadership
Nabízíme:
- Jedinečnou možnost výdělku, pružnou pracovní dobu, podílení se na rozvoji dynamické technologické společnosti. Dobré platové ohodnocení.