- 50 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Pro zavedenou stabilní společnost v oblasti potravinářské výroby hledáme nyní novou posilu do
týmu automatizace. Jedná se o rodinnou belgickou firmu s více s dlouholetou tradicí v oboru.
Náplň práce:
● Diagnostika a opravy v automatizovaném provozu
● Spolupráce na úpravách a optimalizaci výrobních zařízení
● Preventivní údržba a správa řídicích systémů
● Zálohování PLC, HMI, frekvenčních měničů
● Návrhy a implementace vylepšení pro vyšší spolehlivost zařízení
● Dokumentace servisních zásahů a správa hardwaru
● Zprovozňování nových technologií a komunikace s dodavateli
● Podpora směnových pracovníků a školení údržby
Tvůj profil:
● Vzdělání v elektrotechnickém oboru
● Odborná způsobilost dle n.v. č. 194/2022 Sb.
● Znalost měření a regulace, orientace v technické dokumentaci
● Praxe v údržbě výrobních linek
● Základní znalost angličtiny pro práci s dokumentací
● Dobrá uživatelská znalost PC a MS Office
● Samostatnost, zručnost, spolehlivost a ochotu učit se nové věci
Benefity:
● bonus na prázdniny a na Vánoce podle obchodních výsledků firmy
● každoroční valorizace mzdy
● příspěvek na penzijní pojištění
● referral program (odměna za přivedení nového kolegy ve výši 10-30.000 Kč)
● práce v Kladně ve velmi přátelském a pohodovém týmu
● nástup dohodou (zpravidla do 14 dnů, nebo počkáme, až vám doběhne výpovědní doba)
● respektující a podporující firemní kultura stabilní rodinné belgické firmy - na té si opravdu
velmi zakládáme a odlišuje nás od jiných firem
● pravidelná školení dovedností a osobnostního rozvoje (máme i interní lektory)
● možnost profesního a kariérního růstu
● důkladné a trpělivé zaškolení zkušenými kolegy
● pracovní oděv (který pro vás i pereme)
● 22 dnů dovolené a 3 dny rekondičního volna (přepočítává se na směny)
● stravování ve vlastní kantýně za výhodné ceny (kuchaři nám vaří snídaně, obědy –
výběr ze 3 jídel, večeře)
● stravenkový paušál
● kávu, čaj a k tomu pečivo z naší produkce na pracovišti zdarma
● denně pečivo domů zdarma (např. donuty, plněné kapsy, rolky, mřížky, šneky, croissanty,
či kaiserky, bagety, kornbagety atd. )
● zaměstnanecké slevy na výrobky (dort, donuty, koblížky apod. se na párty vždy hodí)
● spojení MHD až do firmy (linky 612 a 614, zastávka Belgická, nebo 630 zastávka
Pekárna)
● velké hlídané parkoviště v areálu firmy
● hlídanou kolárnu pro sportovce, kteří chtějí jezdit do práce na kole
● firemní a týmové společenské, kulturní a sportovní aktivity apod.
● slevy na divadelní představení či sportovní utkání
● dárky pro zaměstnance
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?