- 38 000 – 46 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Naše výrobní společnost hledá zkušeného a motivovaného Technika automatizace s cílem posílit náš tým a zavádět nové technologie do výrobních procesů! Hledáme kolegu, který dokáže využít svůj technický přehled a analytické myšlení k zajištění efektivity a kvality automatizovaných procesů.
Zavádění automatizace do výrobních procesů a sériové výroby.
Příprava a aktualizace technologické dokumentace, instrukcí, norem a návodů pro montážní a kontrolní přípravky.
Spolupráce na analýze rizik (FMEA) s cílem identifikovat a snižovat rizika v procesech, včetně nastavení kontrolních postupů.
Vypracování technologických listů a předpisů pro údržbu automatizovaných zařízení.
Záznam a vyhodnocení výsledků technologických zkoušek, analýza procesů a odstraňování případných odchylek či neshod.
Spolupráce při přejímce technologií, nástrojů a přípravků od zákazníka, včetně ověření funkčnosti a úplnosti dokumentace.
Min. SŠ/SOU vzdělání technického směru, ideálně se zaměřením na automatizaci nebo příbuzné obory.
Znalost automatizovaných procesů a základů tvorby technologické dokumentace.
Znalost problematiky mechaniky, pneumatiky a elektrotechniky
Znalost technologie 6 osého robota - výhodou
Znalost AJ/NJ - výhodou
ŘP skupina B
Komunikativnost, samostatnost, zodpovědnost a schopnost spolupracovat s různými týmy (výroba, kvalita, údržba aj.).
Zázemí stabilní společnosti s důrazem na inovace a nové technologie.
Možnost seberealizace při zavádění automatizace a inovací do výrobních procesů.
Práci v přátelském kolektivu a podporu profesního růstu.
Odpovídající platové ohodnocení a firemní benefity (dotované stravování, příspěvek na dopravu, dovolená navíc apod.).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?