- 48 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro rodiče
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pozici asistenta/tky hledáme pro našeho klienta, který se zaměřuje na prodej, dodávky, projektovou a servisní podporu zařízení pro manipulaci materiálem (in-house material handling). Zastupuje několik předních světových výrobců v ČR a na Slovensku. Jejich zákazníkem je v tomto případě Letiště Václava Havla, jindy to jsou distribuční společnosti, poskytovatelé služeb expresní přepravy zásilek, jiná letiště, výrobní závody apod.
Budete klíčová osoba, která bude fungovat jako spojka mezi letištěm a společností Logtech. Budete pravou rukou projektového manažera, dále budete zodpovídat za:
Administrativní aktivity spojené s realizací projektu na letišti v Praze (rekonstrukce, dodávky a montáže systémů manipulace se zavazadly).
Zápisy z porad. Evidence příchodů a odchodů montážních pracovníků, evidence provedených školení, evidence přijatých a odevzdávaných dokumentů.
Překlady z AJ do ČJ a ČJ do AJ (zápisy, protokoly a jiné)
Zajištění chodu kanceláře. Objednávání subdodávek dle instrukcí vedoucího.
Zajišťování vstupů do vyhrazených prostor Letiště.
Častá komunikace s interními i externími pracovníky společnosti.
Ostatní operativní aktivity.
Systematičnost, organizovanost, komunikativnost.
MS Office (Word, Excel, Outlook).
Anglický jazyk slovem a písmem (komunikativně).
Zkušenosti s podobnou prací vítány.
Čistý trestní rejstřík (práce ve vyhrazeném prostoru).
Místo výkonu práce:Letiště Praha.
Pracovní doba:8:00 – 16:30, případně flexibilní dle fáze realizace projektů, v přípravné fázi po dohodě možnost práce z domu.
Výborný kolektiv
Práce na částečný home-office.
Motivující měsíční mzda + prémie dle ohodnocení nadřízeným pracovníkem.
Další firemní benefity.
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte mi zaslat svůj životopis!
Těším se na Vaši reakci!
Petra Štěrbová.
Manpower
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?