- 30 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
PROJEKTOVÍ MANAŽEŘI + ASISTENTI
POŽADUJEME: pochopení psaných textů, ochota učit se nové věci, velmi dobrá znalost Word
a Excel, schopnost samostatné práce, základy účetnictví – znalost základních pojmů a jejich význam, preciznost při zpracování a přípravě dokumentů, schopnost psaní základních textů,
pečlivost při práci, znalost práce s e-maily Microsoft Outlook, schopnost přemýšlet nad realizovanou prací.
NÁPLŇ PRÁCE: příprava žádostí o dotace pro podnikatelský sektor, příprava podnikatelských záměrů dle předepsaných formátů vzorových případů, příprava podkladů pro zpracování žádostí a jejich příloh, správa projektů v MS2014+ (monitorovací zprávy, žádosti o platbu, změnové řízení apod.), zpracování jednoduchých formulářů ekonomických analýz, komunikace s klienty e-mailová i telefonická, administrativní vedení projektů – fyzické dokumentace, administrace dokumentace k výběrovým řízením, příprava dokumentů pro výběrová řízení (vyhlášení, vyhodnocení apod.), vše dle dostupných vzorů a předepsaných formátů, každodenní práce
s xls tabulkami – jejich úprava a import do účetního programu POHODA, základní práce v účetním programu POHODA.
Upřesnění pracovní doby: kancelář je v centru města Valašské Meziříčí. Možnost pružné pracovní doby (příchod mezi 6 – 9 hod). Po zapracování home office dvakrát týdně pravidelně.
NABÍZÍME: stravné, home office, pružnou pracovní dobu, PC, telefon.
PRVNÍ KONTAKT: e-mailem na e-mail přes
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.