- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Administrative Clerk
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
- Responsible for accurate and timely transactions related to employee’s time entry
- Processing time entries
- Time entry adjustments
- Chasing approvals for missing time entries and adjustments
- Reconciliations time data in the system
- Dealing with employee queries
- Data analysis
- Creating reports
- Client issue resolution
- General ad-hoc administration
REQUIREMENTS:
- A degree in Finance or related areas is desired
- Fluent English
- Understanding of processes in Finance
- 1 year experience in a similar position is preferred
- Ability to work independently and as part of a team
- Strong analytical skills
- Knowledge of MS Excel is a must
- The ability to prioritize, multi-task, and work under pressure
BENEFITS:
- Meal vouchers
- 5 weeks of vacation
- Cafeteria
- Health and accident insurance
- Trainings
- Events