Dlouhodobá stáž pro studenty VŠ - obchodní asistent

Trnitá, Brno
20.000 – 45.000 Kč
Plný úvazek, Zkrácený… Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

O nás

Chcete být součástí obchodního týmu a aktivně se podílet na úspěchu firmy?

Do našeho týmu ve finančním a realitním sektoru hledáme obchodního asistenta/asistentku, který/á bude úzce spolupracovat s obchodním ředitelem a podílet se na klíčových obchodních aktivitách. Tato pozice je primárně zaměřena na podporu obchodních procesů, nejedná se o běžnou administrativu, ale o aktivní spolupráci na vytváření obchodních příležitostí a budování vztahů s klienty.

Co bude Vaším hlavním úkolem?

  • Podpora obchodního ředitele a týmu při realizaci obchodních strategií a akvizici nových klientů.
  • Aktivní komunikace s klienty a obchodními partnery – budete jednat o obchodních podmínkách a připravovat nabídky v oblasti financí a realit.
  • Spolupráce na tvorbě obchodních smluv, finančních plánů a realitních nabídek – budete hrát klíčovou roli v procesu uzavírání obchodů.
  • Pomoc při obchodních jednáních a schůzkách – od přípravy podkladů až po přítomnost při důležitých obchodních jednáních.
  • Pravidelný monitoring trhu – sledujte obchodní příležitosti, nové projekty v oblasti realit i finančních služeb, které by mohly firmě přinést nové obchodní příležitosti.
  • Reporting výsledků – poskytování obchodních reportů a analýz na podporu obchodního rozhodování.

Co od Vás očekáváme:

  • Schopnost efektivně komunikovat s klienty a vést obchodní jednání.
  • Proaktivní přístup a orientace na výsledky – chuť pomáhat rozvíjet obchodní vztahy a generovat nové příležitosti.
  • Orientace v oblasti finančních produktů a realit.
  • Chuť se vzdělávat a kariérně růst

Co nabízíme:

  • Možnost být součástí dynamického obchodního týmu ve stabilní společnosti.
  • Přímý vliv na obchodní úspěchy a rozvoj firmy – Vaše práce bude mít dopad!
  • Motivační platové ohodnocení s bonusy v závislosti na obchodních výsledcích.
  • Flexibilní pracovní dobu a další firemní benefity.

Pokud máte ambice podílet se na obchodním rozvoji v oblasti financí a realit, pošlete nám svůj životopis s motivačním dopisem.

Benefity

  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Children-friendly office
  • Parkoviště

Sídlo firmy

Broker Consulting, a.s.
Jiráskovo náměstí 2684/2
326 00 Plzeň

IČO: 25221736
Datová schránka: g2yc846
Další informace:
GPS: 49.736323,13.391329,
S-JTSK: -821606.84 -1071074.86, RUIAN: 26266091

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.