- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Jste dravcem v rybníce kvality a Vaší pozornosti neunikne jediná špatná návnada, která by mohla narušit průzračnost Vašich vod?
Pokud dokážete systematickým postupem dojít ke kvalitní výrobě a držet prst na tepu firemního systému řízení jakosti, pak se mi určitě představte v životopisu, jelikož jste TEN koho hledáme.
Zázemí najdete ve Vyškově!
* Celková záštita firmy z pozice manažera/inženýra kvality
* Správa systému řízení interní a zákaznické kvality
* Dohled nad procesy od návrhu, vývoje, nasazení, údržby až po dokumentaci produktu v souladu s platnými normami a standardy
* Správa interních auditů
* Řízení problematiky interních neshod, požadavků zákazníka a reklamací
* Vedení příslušné evidence
* Aktivní komunikace se zahraničními auditory i zákazníky
* Analýzy, reporty, inovace
* Vedení, motivace a podpora svých podřízených
* SŠ/VOŠ - nejlépe technického směru
* Prokazatelná praxe z výrobní společnosti v oblasti řízení kvality
* Znalost nástrojů kvality
* AJ - komunikativní slovem i písmem
* PC - Balíček MS Office, PowerPoint, zkušenost s interními systémy
* Organizační, analytické, technické, komunikativní, prezenční a argumentační schopnosti
* ŘP - sk. B - aktivní řidič - schůzky u zákazníků
* Nástupní plat od 53.000 Kč
* Prémie a bonusy
* Flexibilní pracovní doba
* Možnost občasného homeoffice
* Benefitní program
* 25 dní dovolené
* Firemní vzdělávání
* Možnost platového i profesního růstu
* Dotovaná strava v místí kantýně
* Místo výkonu: Vyškov

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.