- 47 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme mladá, dynamická firma, která se specializuje na nábor zaměstnanců na řadové, specializované, ale i vedoucí pozice. Zajišťujeme nejen kompletní správu náborového procesu, ale plně se zaměřujeme na individuální požadavky klientů v oblasti HR.
Dean & david je mezinárodní síť restaurací zaměřující se na zdravé a čerstvé stravování. S naším závazkem ke kvalitním surovinám a inovativnímu přístupu k přípravě jídel jsme si získali věrnost zákazníků po celém světě. Nyní tento moderní koncept míří do České republiky a Vy můžete být jeho součástí!
Hledáme zkušeného HR manažera, který zastřeší HR agendu a pomůže nám expandovat v rámci České republiky. Budete mít na starosti vše nastavování HR procesů, náboru, školení a rozvoje, personální administrativy a payroll až po budování firemní kultury.
Nabídnout Vám můžeme prostor pro seberealizaci, protože budete stát u zrodu světové značky na českém trhu, skvělé benefity a finanční ohodnocení až 100 000 Kč za měsíc!
Pokud máte dostatečné zkušenosti a dokážete vést celou HR agendu, tak nám určitě pošlete svoje CV!
BUĎTE SOUČÁSTÍ NĚČEHO NOVÉHO, BUĎTE SOUČÁSTÍ DEAN & DAVID.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!