- 38 000 – 41 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme mladá, dynamická firma, která se specializuje na nábor zaměstnanců na řadové, specializované, ale i vedoucí pozice. Zajišťujeme nejen kompletní správu náborového procesu, ale plně se zaměřujeme na individuální požadavky klientů v oblasti HR.
Do České republiky přichází nový gastronomický koncept dean&david, jehož cílem je umožnit lidem dopřát si zdravé, čerstvé, vysoce kvalitní a chutné pokrmy, které dostanou ve velmi rychlém čase.
Dean&david má již více než 250 poboček v 5 zemích a nyní míří do Prahy, proto hledáme zkušeného kolegu na pozici Store Managera, který zde otevře první pobočku.
Nabídnout Vám můžeme obrovskou příležitost ke kariérnímu růstu, protože síť poboček se bude velmi rychle rozrůstat. Mimo flexibilního plánování směn nebo MultiSport karty získáte finanční ohodnocení až 70 000 Kč za měsíc!
Chcete přinést tuto novinku na český trh? Neváhejte a pošlete nám svoje CV!
BUĎTE SOUČÁSTÍ NĚCO NOVÉHO, BUĎTE SOUČÁSTÍ DEAN&DAVID.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!