- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
CHCETE BÝT U ROZJEZDU NOVÉ PRODEJNY?
Na Praze 17 budeme brzy otevírat nový koncept prodejny Globus (Globus Fresh) a proto bychom na pozici manažera prodejny rádi našli člověka, který je týmovým hráčem, ale zároveň se umí samostatně rozhodovat a pracovat s chladnou hlavou.
Mzda 40 000 Kč - 45 000 Kč/měsíc
CO VÁS ČEKÁ?
Rozjezd nové prodejny s prodejní plochou 238 metrů čtverečních se sortimentem čerstvých potravin, produktů vlastních výrob, nápoje či drogerie. V první řadě budete mít na starosti 10 členný tým zaměstnanců. Dále objednávání zboží, vyhodnocování výsledků (obraty, odpisy apod.).
PROČ PRACOVAT PRÁVĚ U NÁS
Jsme rodinná firma, proto je u nás vstřícnost a přátelský přístup nepostradatelnou součástí. Nabízíme pevnou půdu pod nohama. Zaměstnanci na těchto pozicích jsou stabilní a téměř se nemění. I samostatným rozhodováním a vlastními nápady ovlivňujete výsledky své prodejny. Získáte rozmanitou práci, jako manažer prodejny zodpovídáte za celkový hladký chod i plnění prodejních plánů.
Máte zkušenost s vedením prodejny? Umíte dodržovat termíny a plány? Jste organizační a vůdčí typ?
Spolehnout se můžete na…
● Férovou mzdu
● Smlouvu na dobu neurčitou
● Mzdu, která vám přistane na účtu vždy 11. den v měsíci
● Před Vánoci 13. mzdu, která v tomto období přichází nejvíc vhod
● Po třech letech 25 dní na zasloužený odpočinek
● Příspěvek na penzijní připojištění 6000,- Kč ročně
● Příplatky za víkendy nad rámec zákona
● Stravenky v hodnotě 109,- Kč
● Zaměstnaneckou slevu 10 % na celý nákup
● Čisté a velké zázemí
● Možnost zvýhodněného volání a datové tarify
● Partnerskou slevu v síti lékáren Dr. Max
Chcete být součástí našeho týmu? Kontaktujte nás, prosím:

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.