- Plný úvazek
O nás
Správa služeb hlavního města Prahy, příspěvková organizace, zřízená za účelem zabezpečení materiálně technického zázemí pro činnost hl. m. Prahy spolupracující zejména s jednotlivými orgány hlavního města, včetně jeho Magistrátu, a dále se složkami integrovaného záchranného systému
hledá do svých řad šikovné kolegy / kolegyně na pozici : Ekonomka/Ekonom
Co bude Vaší náplní:
Budeme si rozumět, pokud je Vám vlastní řešení problémů a rozhodování i ve složitějších situacích, a pokud jste ochoten/na zajistit:
- kontrolu účetnictví, metodické vedení účetního oddělení a spolupráci při závěrkách
- platební styk a sledování cash flow
- kompletní zpracování měsíčních reportů a statistických výstupů
- finanční controlling, tj. řízení finanční a kapitálové struktury organizace a na řízení jeho peněžních toků s cílem zajištění likvidity (finanční rovnováhy) organizace
- zpracování ad-hoc podkladů a reportů pro vedení i pro orgány a funkcionáře hl. m. Prahy
- komunikaci s daňovým poradcem, bankami a státními institucemi
- zastupování organizace při jednání s partnery
Co od Vás očekáváme:
Pozice je to náročná a odpovědná a měl/a byste mít níže uvedené dovednosti a znalosti:
- prokazatelná praxe na obdobné pozici min. 3 roky
- vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
- znalost vedení účetnictví
- znalosti potřebné k sestavování rozpočtu v samosprávě
- zkušenost s veřejnými zakázkami výhodou
- znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
- znalost zákona č. 151/1997 Sb., o oceňování majetku
- znalost vyhlášky č. 270/2010 Sb., o inventarizaci majetku a závazků
- znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole
- znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví
- velmi dobrá znalost práce na PC, MS Office (Outlook, Word, Excel) na vysoké úrovni, Internet zejm. vyhledávače, práce s veřejně přístupnými databázemi a evidencemi), PDF, práce s chytrým telefonem (Smartphone) a aplikacemi
- zkušenosti s vedením kolektivu (týmu)
- dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, a to slovní a písemný projev;
- český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
- samostatnost, aktivní přístup k plnění úkolů, iniciativa, odpovědnost
Co Vám můžeme nabídnout:
Na této pozice je pro nás samozřejmostí:
- pracovní poměr na dobu neurčitou (příp. pracovní poměr vedoucího zaměstnance ve smyslu zákoníku práce)
- platové zařazení: třída 10. až 11. (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb.,
o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) - po skončení zkušební doby osobní příplatek odpovídající pozici
a obtížnosti vykonávané práce - možnost zvyšování platu v závislosti na odpracované době a výsledcích
- možnost výkonnostních odměn
- služební notebook a telefon
- 5 týdnů dovolené
- až 5 dnů dalšího volna na rok (sick days)
- pružná pracovní doba
- možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- příspěvek na stravování v penězích a možnost stravování v místě obvyklého pracoviště
- roční příspěvek do systému benefitní karty
- nástup možný ihned
Pokud Vás naše nabídka oslovila, budeme se těšit na Vaše CV v českém jazyce a motivační dopis.
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy a prémie
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
- Možnost parkování



