- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pro jednoho z našich významných klientů, originální farmaceutickou společnost, obsazujeme pracovní pozici: Asistentka-recepční s Aj.
Najdete se v ní?
Pokud máte ukončené středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání, ovládáte angličtinu slovem i písmem, máte alespoň dva roky zkušeností na obdobné pozici, dokážete si určovat priority, zvládáte široké spektrum práce, práce s počítačem je pro vás zábavou, jste aktivní řidičkou a jste příjemné komunikativní povahy – pak jste vhodnou kandidátkou na tuto pozici.
Případná náplň práce a zodpovědnosti:
Organizační a administrativní podpora týmu
Organizace a zajišťování lékařských kongresů v zahraničí, rovněž firemních akcií
Objednávání hotelů, letenek, kurýrů..apod.
Komunikace s dodavateli
Vyřizování poštovní a e-mailové korespondence
Vítání a uvádění návštěv do zasedacích místností
Příprava občerstvení
Telefonická komunikace
Občasné překlady do/z Aj
Na co se můžete na této pozici těšit?
Klient nabízí zaškolení na dané pozici
Přátelské zázemí ve stabilním kolektivu v menší mezinárodní společnosti
Možnost čerpat firemní benefity
Zajímavé platové ohodnocení
Možná je tato práce právě ta, na kterou jste čekala a ona čeká na Vás :-)
V případě, že Vás náš inzerát zaujal a splňujete výše uvedené podmínky, zašlete nám svůj životopis na e-mailovou adresu: e-mail přes . Děkujeme Vám za projevenou důvěru nebo za doporučení/přeposlání dál!
Poskytnutí Vašich osobních údajů v zaslaném životopise (event. dalších písemnostech) bereme jako Váš souhlas s jejich zpracováním a uchováním v naší personální databázi. Pokud s výše uvedeným nebudete souhlasit, žádáme Vás, abyste nám tuto skutečnost neprodleně sdělil/a a my ihned po skončení konkurzu na danou pracovní pozici Váš životopis, včetně všech dalších podkladů, které jste nám zaslal/a, skartujeme. Tímto potvrzujeme, že Vaše údaje jsou považovány za přísně důvěrné a budou použity pouze společností Agentura Salvia, s.r.o. pro účely vyhledávání práce.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.