- 35 000 – 36 998 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pro našeho klienta, Brněnskou pobočku, japonské nadnárodní společnosti, zaměřenou na výrobu pryžových dílů pro automobily, hledáme vhodnou kandidátku/ kandidáta na pozici Quality Manager
Máte zkušenosti s řízením kvality a vedením týmu? Domluvíte se anglicky a hledáte zodpovědnou manažerskou roli s reálným dopadem na procesy a spokojenost zákazníků? Oslovuje Vás práce ve stabilní, bezpečné a čisté výrobní firmě, která klade důraz na společenskou odpovědnost a udržitelný přístup k životnímu prostředí?
Výborně, jste na správné adrese, odpovězte na náš inzerát a staňte se součástí japonské nadnárodní společnosti.
Vedení oddělení kvality a rozvoj týmu kvalitářů
Zajištění souladu výrobních procesů s požadavky zákazníků, ISO norem a interních směrnic
Řešení zákaznických a interních reklamací (8D, PDCA)
Tvorba a aktualizace dokumentace systému managementu kvality (QMS)
Spolupráce s výrobou, technickým týmem i centrálou v zahraničí
Příprava, vedení interních, zákaznických a certifikačních auditů,
Vyhodnocení auditů – definice příčin neshod, stanovení nápravných opatření, implementace a sledování účinnosti změn
Identifikace a implementace nástrojů pro neustálé zlepšování (Lean, Kaizen, Six Sigma apod.)
Řízení rizik a krizových situací – správné rozhodování, zhodnocení situace
Spolupráce s ostatními odděleními na zvyšování kvality
Plánování postupů kontrol a zkoušek kvality, vyhodnocení, posudky, závěry
Řízení vzdělávání zaměstnanců
PSCR (Product safety conformity representative)
VŠ vzdělání technického směru (nebo odpovídající praxe)
Minimálně 3 roky praxe na vedoucí pozici v oblasti kvality ve výrobní firmě (automotive výhodou)
Znalost systémů řízení kvality (např. ISO 9001, IATF 16949, VDA6.3) a dalších nástrojů (APQP/PPAP, FMEA, CP, MSA, SPC, …)
Výborná znalost MS Excel, aktivní zkušenost práce s ERP systémem (SAP výhodou)
Anglický jazyk a komunikace na pokročilé úrovni
Zkušenost s vedením týmu a komunikací se zákazníky
Analytické myšlení, důslednost, samostatnost
Organizační, komunikační a prezentační schopnosti
Morální stabilita, důvěryhodnost, loajálnost
Přátelský přístup a schopnost práce v rozmanitém týmu
Právní a ekonomické povědomí výhodou
Vedoucí pozici v silné a stabilní nadnárodní společnosti automotiveTier 1
Možnost ovlivnit směřování kvality ve výrobním závodě
Odpovídající mzdové ohodnocení
Mobilní telefon, notebook, vozidlo pro soukromé účely
Pružná pracovní doba s pevným jádrem, 25+ dní dovolené
Zaměstnání na hlavní pracovní poměr
Možnost občasné práce z domova
Místo výkonu práce: v sídle společnosti v Brně
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?