- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Dokážeš si v práci udržet systém a pořádek, angličtina pro Tebe není španělská vesnice a nevadí Ti rutina? Čti dál!
Čekala by Tě především administrativní činnost - zadávání faktur do systému a komunikace ohledně nejasností jak s kolegy, tak s dodavateli - v češtině (slovenština je taky OK:)) i angličtině. No a sem tam nějaký report.
Znalost angličtiny alespoň B2 – zákazníci jsou i ze zahraničí a navíc je to firemní jazyk.
Zájem o oblast financí – pojmy z této oblasti budou Tvým denním chlebem, alespoň SŠ tohoto zaměření je tedy nezbytná.
Je potřeba zmiňovat práci s počítačem? Je to samozřejmě práce na počítači.
Komunikační dovednosti – abys dokázal/a vyřešit každou zapeklitost.
Pozitivní zákaznický přístup – dobré vztahy s dodavateli i zákazníky jsou pro nás důležité.
Možnost dalšího osobního i profesního rozvoje – chceme, aby ses s námi měl/a možnost neustále zlepšovat.
Týden dovolené navíc – abys měl/a dostatek času si pořádně odpočinout.
Home-office až několik dní za týden - ať si můžeš při práci třeba vyprat a neděláš to o víkendu místo odpočinku :)
Sick days (Zdravotní volno) – protože každému se může stát, že se necítí dobře.
Příspěvek na penzijní/životní pojištění – pro zajištění Tvé budoucnosti.
Příspěvek na stravování – abys sis mohl/a dobít baterky tím, co chceš.
Příspěvek na Multisport kartu – abys mohl/a baterky i vybít. :)
Bonusy ke mzdě každých 6 měsíců – protože si vážíme loajality.
Chceš se dozvědět víc? Pošli mi životopis v angličtině a já se ozvu s dalšími informacemi! ;)
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.