- 42 000 – 57 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Dokážeš si v práci udržet systém a pořádek, angličtina pro Tebe není španělská vesnice a nevadí Ti rutina? Čti dál!
Čekala by Tě především administrativní činnost - zadávání faktur do systému a komunikace ohledně nejasností jak s kolegy, tak s dodavateli - v češtině (slovenština je taky OK:)) i angličtině. No a sem tam nějaký report.
Znalost angličtiny alespoň B2 – zákazníci jsou i ze zahraničí a navíc je to firemní jazyk.
Zájem o oblast financí – pojmy z této oblasti budou Tvým denním chlebem, alespoň SŠ tohoto zaměření je tedy nezbytná.
Je potřeba zmiňovat práci s počítačem? Je to samozřejmě práce na počítači.
Komunikační dovednosti – abys dokázal/a vyřešit každou zapeklitost.
Pozitivní zákaznický přístup – dobré vztahy s dodavateli i zákazníky jsou pro nás důležité.
Možnost dalšího osobního i profesního rozvoje – chceme, aby ses s námi měl/a možnost neustále zlepšovat.
Týden dovolené navíc – abys měl/a dostatek času si pořádně odpočinout.
Home-office až několik dní za týden - ať si můžeš při práci třeba vyprat a neděláš to o víkendu místo odpočinku :)
Sick days (Zdravotní volno) – protože každému se může stát, že se necítí dobře.
Příspěvek na penzijní/životní pojištění – pro zajištění Tvé budoucnosti.
Příspěvek na stravování – abys sis mohl/a dobít baterky tím, co chceš.
Příspěvek na Multisport kartu – abys mohl/a baterky i vybít. :)
Bonusy ke mzdě každých 6 měsíců – protože si vážíme loajality.
Chceš se dozvědět víc? Pošli mi životopis v angličtině a já se ozvu s dalšími informacemi! ;)
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.
V hlavním městě narazíte na desítky lákavých pracovních inzerátů. Jenže po nástupu často přijde vystřízlivění: slibovaná flexibilita se změní ve striktní docházku, „rodinná atmosféra“ skrývá toxické vztahy a benefity zůstávají jen na papíře. Jak si tedy nenaběhnout?