Plánovač materiálu | 50 000 Kč + stravenky a benefity (A13180)

Plzeň
47.000 – 50.000 Kč
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Kontakt
Hana Kopačková, zobrazit tel. číslo

O nás

HOFMANN WIZARD s.r.o.

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.

Popis

Hledáme pečlivého a organizačně zdatného Materiálového plánovače, který bude hrát klíčovou roli při zajišťování plynulého chodu výroby prostřednictvím efektivního plánování dodávek a správy zásob. 

Pokud hledáte příležitost, kde můžete využít své logistické schopnosti, komunikaci v cizích jazycích a touhu rozvíjet se v mezinárodním prostředí, tato pozice je určena právě pro vás.


  • Budete se podílet na plánování a řízení dodávek materiálu v souladu s výrobním plánem a požadavky zákazníků. 
  • Vaším úkolem bude zajistit, aby materiál dorazil ve správný čas a množství, a zároveň budete optimalizovat skladové zásoby tak, aby nedocházelo k jejich nadbytečnému hromadění. 
  • Součástí vaší práce bude každodenní komunikace s dodavateli a dopravci, koordinace dodávek i řešení případných zpoždění či komplikací. 
  • Budete úzce spolupracovat s ostatními odděleními, pracovat v ERP systému, připravovat reporty a analýzy. 
  • Důležitou součástí vaší role bude také podpora při zavádění nových projektů a změn v dodavatelském řetězci. 
  • Získáte zodpovědnost i za zajištění celních procesů při dovozu a vývozu materiálu – od přípravy dokumentace až po komunikaci s celními orgány.

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  •  praxe v oblasti logistiky, řízení zásob a skladů výhodou (zkušenosti v automotive velkou výhodou)
  • znalost práce na PC (MS Office)
  • vyjednávací schopnosti, logické myšlení, pečlivost
  • velmi dobrá znalost AJ úroveň B2 minimálně (NJ výhodou)


Nabízíme

  • Atraktivní finanční ohodnocení 
  • Každoroční pravidelný nárůst mzdy
  • 5 týdnů dovolené pro váš odpočinek
  • Příspěvek na dojíždění až 3.900 Kč/měsíc
  • Stravenkový paušál 123 Kč/den
  • Možnost profesního vzdělávání a kariérního růstu v rámci společnosti

Sídlo firmy

HOFMANN WIZARD s.r.o.
Prešovská 201/4
301 00 Plzeň

IČO: 25236016
Datová schránka: mnuahg2
Další informace:
GPS: 49.746624,13.376006,
S-JTSK: -822526.69 -1069774.49, RUIAN: 24572586

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT