Plánovač Výroby - Technolog

Holýšov
55.000 Kč
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Německý jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Hledáme Plánovače výroby – Technologa !

Chcete se podílet na efektivním řízení výroby a inovativních procesech v opravdu stabilní a v současné době rostoucí společnosti? Máte zkušenosti s plánováním výroby a technologie Vám nejsou cizí ? Pak právě Vás hledáme!

Co bude náplní vaší práce:

  • Tvorba a optimalizace technologických plánů výroby
  • Spolupráce s výrobním týmem na zavádění nových procesů
  • Zajištění efektivity výrobních linek a minimalizace výrobních nákladů
  • Sledování a vyhodnocování technických specifikací a výkonnosti výrobních zařízení
  • Koordinace s oddělením kvality, logistiky a dalšími týmy pro dosažení maximální produktivity
  • Podpora při zavádění nových výrobních technologií a automatizace procesů

POŽADAVKY:* SŠ/VŠ technického zaměření

  • Znalost technické dokumentace
  • PC znalosti (MS Windows, MS Office, SAP, …)
  • Praxe v oboru technické přípravy výroby výhodou
  • Znalost německého nebo anglického jazyka slovně i písemně
  • Aktivní přístup, flexibilita, komunikativnost, týmová spolupráce, spolehlivost
  • Řidičský průkaz skupiny B

BENEFITY:

  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na penzijní

pojištění

  • Flexibilní časové konto
  • Závodní stravování

Sídlo firmy

Grafton Recruitment s.r.o.
Na Poříčí 1079/3a
110 00 Praha

IČO: 62583344
Datová schránka: xrd8wq7
Další informace:
GPS: 50.089601,14.429838,
S-JTSK: -742145.74 -1042927.60, RUIAN: 27222276

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.