
Grafton Recruitment s.r.o.
Kvalitář | Zákaznické Reklamace | Automotive
O nás
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máte zkušenosti v oblasti kvality ve výrobní firmě? Domluvíte se částečně německy a pojmy jako 8D report, Ishikawa nebo ISO 9001 vám nejsou zcela cizí?
Hledáme posilu na oddělení kvality, která zajistí ZÁKAZNICKÉ REKLAMACE.
Náplň vaší nové práce:
- zajištění zákaznických reklamací a koordinace nápravných opatření
- administrativa (8D reporty, Ishikawa, 5Why)
- analýza příčin problémů a implementace zlepšovacích opatření
- spolupráce napříč odděleními
- komunikace se zákazníky ohledně kvality produktů a technických požadavků
- monitorování a vyhodnocování kvality výroby pomocí kontrolních mechanismů
- měření a analýzy dat
- tvorba směrnic, záznamů a podkladů pro interní audity
POŽADAVKY:
- VŠ/SŠ technického zaměření (strojírenství, kvalita, výroba apod.)
- Komunikativní němčina (B1); angličtina VÝHODOU
- Praxe v oblasti výrobní kvality – ideálně v automotive
- Znalost nástrojů kvality – PPAP, FMEA, 8D
- Znalost norem ISO 9001 a IATF 16949
- Orientace v technické dokumentaci
- Zkušenost s MS Office
BENEFITY:
5 týdnů dovolené
Stravenky (165 Kč/odpracovaný den)
Docházkový bonus
Vánoční a letní prémie
Pracovní mobil a notebook
Narozeninový dárek
Firemní akce



